Hjelp [emoji24][emoji27][emoji24]

Babystar

Glad i forumet
På torsdag sist uke var jeg på oul. Alt var helt fint og som det skulle være.

I går ettermiddag gikk fostervannet [emoji853] rett inn på føden og ultralyd.
Babyens hjerte slår enda og det er enda bevegelse men det er null fostervann igjen og det er rift så kommer det nytt vil det mest sannsynlig komme ut.

Vi ble med en gang anbefalt å avslutte svangerskapet, men jeg klarer det ikke. Hjerte slår og babyen beveger seg, og jeg var lest om tilfeller der det har endt godt.

Er det noen som har noe erfaring eller gode råd å komme med ???
 
:sad010 Jeg har ikke opplevd dette, vil bare sende deg en hel haug med gode tanker og klemmer!

Mistet i uke 16 i fjor høst så har vært gjennom å miste et barn. Håper at de klarer å redde din lille!!! :Heartpink
 
[emoji22] Sender mange gode tanker og klemmer. Har ikke opplevd dette selv.[emoji173]️[emoji173]️
 
Så skummelt og trist.. Hva sier legene? Er det håp? Er det stor risiko for deg å gå videre med svangerskapet?
sender deg/dere masse styrkeklemmer [emoji173][emoji173]
 
Dette var veldig trist å lese. Håper noen kan dele gode erfaringer og råd om denne situasjonen. Ønsker inderlig at dette ender godt! Sender deg mange gode, styrkeklemmer og varme tanker. :Heartred
 
Frysninger langt nedover ryggen, og krysser alt jeg har for dere![emoji1374]
Håper det kommer nytt fostervann og at den lille klarer seg lenge nok til at legene kan redde h*n[emoji169]
 
Ingen erfaringer å komme med... Kanskje dette er et innlegg som du også kan legge i noen av de andre underforumene? Mulig andre der ute har råd og erfaringer... sender deg masse gode tanker og klemmer [emoji813]
 
Ser at det gjerne kan finnes lignende tilfeller inne på Vi som har mistet etter uke 12, men ikke helt den typen erfaringer man er på jakt etter nå :(

Tror det de er mest bekymret for ved tap av fostervann er infeksjoner, fordi det er gått hull på den beskyttende hinnen rundt barnet :Heartpink Jeg håper virkelig det er noe de kan gjøre for å holde barnet friskt frem til hun/han kan overleve utenfor livmoren!
 
Takk [emoji173]️[emoji173]️

Legene sier ikke så ekstremt mye annet enn at de anbefaler å avslutte svangerskapet siden fare for infeksjon og at fosteret ikke får utvikla seg ordentlig er så stor.

Siden vi har sagt vi ikke er klar for å avslutte enda skal jeg på hyppige ul og infeksjonsprøver
 
Sikkert 15 år siden nå, så minnet er ikke ferskt akkurat, men jeg husker en venninne av faren min var borti noe av det samme. Jenta i magen hadde nesten ingenting fostervann. Moren måtte holde seg liggende i flere mnd for å unngå større lekkasjer (var forklaringen jeg fikk iallefall). Iallefall, jeg var med pappa og besøkte dem på sykehus en stund etter fødselen. Fikk møte og holde ei liiita jente, men som i dag er frisk.

Jeg vet ikke når vannet gikk og når jenta ble født, fikk bare beskjed om at legene omtalte henne som et mirakel. De var også blitt anbefalt å avbryte svangerskapet.
Håper det går bra for dere og at det er mer fostervann der ved neste kontroll [emoji173] klemmer sendes din vei!
 
Shit. [emoji32] Har ingen erfaringer å dele, men håper inderlig at babyen klarer seg. [emoji173]
 
Så grusomt :( Krysser alt for at det kommer til å gå bra :Heartred masse gode tanker og klemmer til dere :Heartred
 
Uff så fælt!! Håper dere blir møtt av gode folk på sykehuset som kan gi dere de riktige rådene..[emoji173]️
 
Sende dæ masse gode klæmma [emoji173]️
 
Uff, håper det går bra! Sender deg mange gode tanker :Heartbigred
 
Har ingen erfaring med dette å vet desverre veldig lite om det :( men sender deg klemmer å ønsker deg og lille masse lykke til fremover ❤️ Håper alt går rette veien for dere ❤️
 
Back
Topp