Hissig?

motalleodds

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Er det flere som kan bli fort sint og lei seg om dagen? Samboeren min får virkelig gjennomgå, stakkar.. Tolker det meste i verste mening og tar lett til tårene! Har de verste humørsvingningene..

Er det flere som kan bli fort sint og lei seg om dagen? Samboeren min får virkelig gjennomgå, stakkar.. Tolker det meste i verste mening og tar lett til tårene! Har de verste humørsvingningene..
Er ikke så ille denne gangen som jeg var med Vesla.. Men jeg har noe kvast tonefall innimellom :P

Ja jeg er noe så grenseløst hissig for tiden, humøret svinger veeeeldig! Stakkars mann sier jeg bare. Heldigvis er han veldig tålmodig :p

Jeg er kjempeirritert. Jeg er sur og kjenner jeg brenner innvendig av ingenting. Men jeg tror det har noe med kvalmen å gjør, jeg føler meg sjeldent bra så jeg gir utslipp for det med sinne... Tror att når kvalmen og uvelheten går over så er jeg kansje ikke så sur lenger? Lov å håpe

Syns også synd på mannen min. Merker jeg irriterer meg over ALT han gjør. Kom hjem fra jobb i går til at han hadde tømt oppvaskmaskin og ryddet kjøkkenet. Slik at jeg bare kunne komme hjem og slappe av. Men han hadde glemt en kjele der som var full av mat som egentlig skulle vært kastet. Siden det begynte å lukte, så begynte jeg bare å kjefte på hvorfor han i det minste ikke kunne tatt den:(

Syns også synd på mannen min. Merker jeg irriterer meg over ALT han gjør. Kom hjem fra jobb i går til at han hadde tømt oppvaskmaskin og ryddet kjøkkenet. Slik at jeg bare kunne komme hjem og slappe av. Men han hadde glemt en kjele der som var full av mat som egentlig skulle vært kastet. Siden det begynte å lukte, så begynte jeg bare å kjefte på hvorfor han i det minste ikke kunne tatt den:(

Så snill mann du har :) Mannen min gidder ikke løfte en finger hvis jeg ikke ber ham om det.. Derfor ser det ikke ut hjemme nå som jeg er så trøtt :(

Det skal ikke mye til før jeg bare finner ut at han skal få drapsblikk å staheten bestemmer at jeg skal være sinna å urettferdig i evigheter xD

Uff, det kan ikke være enkelt å være dem heller.. Men så tenker jeg over hva kroppen min skal gjennom de neste månedene og da synes jeg faktisk litt tålmodighet er på sin plass :-P
Men jeg har aldri opplevd å være så eksplosiv før! Er en liten lemen her jeg sitter, hehe..

Jeg er kjempeirritert. Jeg er sur og kjenner jeg brenner innvendig av ingenting. Men jeg tror det har noe med kvalmen å gjør, jeg føler meg sjeldent bra så jeg gir utslipp for det med sinne... Tror att når kvalmen og uvelheten går over så er jeg kansje ikke så sur lenger? Lov å håpe

Jeg legger min lit til at dette sinnet ikke vedvarer for lenge;)

Ett lite utbrudd her. Mannen hadde laget brownies til jeg og eldste kom hjem fra fotball. Nr 1. Noe hadde lagt nederst i ovnen og brent seg så det luktet forferdelig og kvalmen min kom med en gang. Nr 2: han hadde ikke puttet sjokoladebiter oppi, noe han VET er det viktigste for meg i brownies! Nr 3. jeg hadde spart den posen til en dag jeg følte meg bedre og hadde lyst på noe godt... Jeg er mildt sagt dritsur, men prøver å holde kjeft...

Ett lite utbrudd her. Mannen hadde laget brownies til jeg og eldste kom hjem fra fotball. Nr 1. Noe hadde lagt nederst i ovnen og brent seg så det luktet forferdelig og kvalmen min kom med en gang. Nr 2: han hadde ikke puttet sjokoladebiter oppi, noe han VET er det viktigste for meg i brownies! Nr 3. jeg hadde spart den posen til en dag jeg følte meg bedre og hadde lyst på noe godt... Jeg er mildt sagt dritsur, men prøver å holde kjeft...
Jeg kjenner meg igjen der gitt.. Men det viktigste er vel å tenke at han gjorde det med gode intensjoner da xsmile5

Jeg tror samboeren min har godt av å være vekke i de ukene han er på jobb. Få lade batteriene og tålmodigheten :p
Er det noe så plager meg, så får han høre det, og dessverre ikke alltid i en hyggelig tone :o

Jeg kjenner meg igjen der gitt.. Men det viktigste er vel å tenke at han gjorde det med gode intensjoner da xsmile5
Ja ingenting vondt ment, men det skal sååå lite for å gjør meg sint :-P

Uff, måtte le litt av det absurde i denne situasjonen, selv om jeg skjønner deg! Men snille mannen din som prøver så hardt å være god med deg :-) Jeg må stadig minne min på om at denne ekstreme versjonen av meg selv kommer av hormonene som raser rundt i kroppen min.. Han trenger kanskje å trene på å bruke den verdifulle tålmodigheten noen av dere snakker om ;-)

Ikke så hissig. Men tar til tårene for alt og ingenting...
:sad010
spesielt pga. Den jævla kvalmen og null energi....

Back
Topp