T
Tankedrøm
Guest
Samboeren har fortalt det til sjefen sin, som er en slektning av meg. "Gratulerer, snart blir hun et h*elvete"
I spøkefull tone så klart.. Men han lurer nok på hva han har i vente nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboeren har fortalt det til sjefen sin, som er en slektning av meg. "Gratulerer, snart blir hun et h*elvete"I spøkefull tone så klart.. Men han lurer nok på hva han har i vente nå
![]()
Ikke så hissig. Men tar til tårene for alt og ingenting...
spesielt pga. Den jævla kvalmen og null energi....
I dag har det smittet over på mannen da jeg slutter å snuse nå... Så nå er han sintjeg har lunte på størrelse (og like lettantennelig) som en fyrstikk...
Her prøver samboeren min å slutte å røyke fordi venter barn... Skulle tro han er den som er gravid :s
Her prøver samboeren min å slutte å røyke fordi venter barn... Skulle tro han er den som er gravid :s
Det værste er att nå har det klikka for han og han sitter og syr DYNETREKK!! Tror noen har vært her og slått ham i hodet mens jeg sovna på sofaenHehe.... Håper ikke fyrstikken antennes ved siden av fyrverkeri!![]()
Haha, har vært innom det samme. Min samboer holdt bare ut i 1 dag - håper det holder lenger på neste forsøk..Her prøver samboeren min å slutte å røyke fordi venter barn... Skulle tro han er den som er gravid :s
Det værste er att nå har det klikka for han og han sitter og syr DYNETREKK!! Tror noen har vært her og slått ham i hodet mens jeg sovna på sofaen![]()
Enda verre kjære deg, symaskin som nå ikke syr med begge trådene!!HahahahaTakk for dagens latter! Ser for meg min egen mann sitte med nål og tråd
![]()
Enda verre kjære deg, symaskin som nå ikke syr med begge trådene!!jeg har valgt å legge meg på sofaen og ikke blande meg inn, for jeg er ikke noe bedre selv på den maskinen
kansje jeg skal få han til å sy babynest mens han likevel er igang?
![]()
Er jo bare positivt at han engasjerer seg han ogsåHan vil vel heller bruke pengene han sparer på å ikke røyke på barnet og samtidig få bedre helse selv.
HahaHehehe..! Ler meg ihjel her. Syr han bæresjal på bestilling eller??
Det værste er att nå har det klikka for han og han sitter og syr DYNETREKK!! Tror noen har vært her og slått ham i hodet mens jeg sovna på sofaen![]()
Høres lurt ut å ta den løsningen der, unngå banning altså!Da tar jeg en titt på Finn jeg også, visste ikke at man kunne bestille og få det sydd for bare 500kr.
Ta en titt på Instagram og, hvis du er der! Mange som lager på bestilling. Både babynest, bleiebag osv![]()