Hissig?

Samboeren har fortalt det til sjefen sin, som er en slektning av meg. "Gratulerer, snart blir hun et h*elvete" :P I spøkefull tone så klart.. Men han lurer nok på hva han har i vente nå :P

Er til tider veldig irritabel, men det er som oftest mot samboern Stakkars mann! Hihi!

I dag har det smittet over på mannen da jeg slutter å snuse nå... Så nå er han sint :-P jeg har lunte på størrelse (og like lettantennelig) som en fyrstikk...

I dag har det smittet over på mannen da jeg slutter å snuse nå... Så nå er han sint :-P jeg har lunte på størrelse (og like lettantennelig) som en fyrstikk...

Hehe.... Håper ikke fyrstikken antennes ved siden av fyrverkeri! :)

Her prøver samboeren min å slutte å røyke fordi venter barn... Skulle tro han er den som er gravid :s

Her prøver samboeren min å slutte å røyke fordi venter barn... Skulle tro han er den som er gravid :s

Er jo bare positivt at han engasjerer seg han også :) Han vil vel heller bruke pengene han sparer på å ikke røyke på barnet og samtidig få bedre helse selv.

Hehe.... Håper ikke fyrstikken antennes ved siden av fyrverkeri! :)
Det værste er att nå har det klikka for han og han sitter og syr DYNETREKK!! Tror noen har vært her og slått ham i hodet mens jeg sovna på sofaen :-P

Det værste er att nå har det klikka for han og han sitter og syr DYNETREKK!! Tror noen har vært her og slått ham i hodet mens jeg sovna på sofaen :-P

Hahahaha :D Takk for dagens latter! Ser for meg min egen mann sitte med nål og tråd :p

Hahahaha :D Takk for dagens latter! Ser for meg min egen mann sitte med nål og tråd :p
Enda verre kjære deg, symaskin som nå ikke syr med begge trådene!! :-P jeg har valgt å legge meg på sofaen og ikke blande meg inn, for jeg er ikke noe bedre selv på den maskinen :-P kansje jeg skal få han til å sy babynest mens han likevel er igang? :-P

Enda verre kjære deg, symaskin som nå ikke syr med begge trådene!! :-P jeg har valgt å legge meg på sofaen og ikke blande meg inn, for jeg er ikke noe bedre selv på den maskinen :-P kansje jeg skal få han til å sy babynest mens han likevel er igang? :-P

Hehehe..! Ler meg ihjel her. Syr han bæresjal på bestilling eller??

Er jo bare positivt at han engasjerer seg han også :) Han vil vel heller bruke pengene han sparer på å ikke røyke på barnet og samtidig få bedre helse selv.

Enig med deg, syns det er veldig positivt, iallefall med tanke på at røyklukten gjør meg kvalm :)

men nå sprakk han, så ordentlig solstråle igjen.

Hehehe..! Ler meg ihjel her. Syr han bæresjal på bestilling eller??
Haha :-P gikk inn på finn.no og såg att folk syr babynest til 500 kr! :-) så da sparer jeg meg for den banningen og bestiller istede :-P og jeg kjøpte kjempebillig mobywrap til forrigemann fordi det var en "lite likt" farge ;-) jeg skal farge den nå til nestemann tenkte jeg, den er armygrønn ish ;-)

Høres lurt ut å ta den løsningen der, unngå banning altså! :) Da tar jeg en titt på Finn jeg også, visste ikke at man kunne bestille og få det sydd for bare 500kr.

Huff, er det stygt å flire litt? :P Bestemte seg for å sy dynetrekk han. Hehehe.

Edit: Min samboer står nå på kjøkkenet og vasker opp, og nynner som ei gammel dame. Og koser seg! Jeg tror han har klikka og :p

Last edited by a moderator:
Høres lurt ut å ta den løsningen der, unngå banning altså! :) Da tar jeg en titt på Finn jeg også, visste ikke at man kunne bestille og få det sydd for bare 500kr.

Ta en titt på Instagram og, hvis du er der! Mange som lager på bestilling. Både babynest, bleiebag osv :)

Back
Topp