Er det flere som kan bli fort sint og lei seg om dagen? Samboeren min får virkelig gjennomgå, stakkar.. Tolker det meste i verste mening og tar lett til tårene! Har de verste humørsvingningene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så ille denne gangen som jeg var med Vesla.. Men jeg har noe kvast tonefall innimellomEr det flere som kan bli fort sint og lei seg om dagen? Samboeren min får virkelig gjennomgå, stakkar.. Tolker det meste i verste mening og tar lett til tårene! Har de verste humørsvingningene..
Syns også synd på mannen min. Merker jeg irriterer meg over ALT han gjør. Kom hjem fra jobb i går til at han hadde tømt oppvaskmaskin og ryddet kjøkkenet. Slik at jeg bare kunne komme hjem og slappe av. Men han hadde glemt en kjele der som var full av mat som egentlig skulle vært kastet. Siden det begynte å lukte, så begynte jeg bare å kjefte på hvorfor han i det minste ikke kunne tatt den![]()
Jeg er kjempeirritert. Jeg er sur og kjenner jeg brenner innvendig av ingenting. Men jeg tror det har noe med kvalmen å gjør, jeg føler meg sjeldent bra så jeg gir utslipp for det med sinne... Tror att når kvalmen og uvelheten går over så er jeg kansje ikke så sur lenger? Lov å håpe
Så snill mann du harMannen min gidder ikke løfte en finger hvis jeg ikke ber ham om det.. Derfor ser det ikke ut hjemme nå som jeg er så trøtt
![]()
Samme her. Var verst med første, så har det roet seg for hvert svangerskap. Men jeg er mer hormonrll ja!Er ikke så ille denne gangen som jeg var med Vesla.. Men jeg har noe kvast tonefall innimellom![]()
Merkelig det derSamme her. Var verst med første, så har det roet seg for hvert svangerskap. Men jeg er mer hormonrll ja!
Jeg kjenner meg igjen der gitt.. Men det viktigste er vel å tenke at han gjorde det med gode intensjoner daEtt lite utbrudd her. Mannen hadde laget brownies til jeg og eldste kom hjem fra fotball. Nr 1. Noe hadde lagt nederst i ovnen og brent seg så det luktet forferdelig og kvalmen min kom med en gang. Nr 2: han hadde ikke puttet sjokoladebiter oppi, noe han VET er det viktigste for meg i brownies! Nr 3. jeg hadde spart den posen til en dag jeg følte meg bedre og hadde lyst på noe godt... Jeg er mildt sagt dritsur, men prøver å holde kjeft...

Ja ingenting vondt ment, men det skal sååå lite for å gjør meg sintJeg kjenner meg igjen der gitt.. Men det viktigste er vel å tenke at han gjorde det med gode intensjoner da![]()
Ett lite utbrudd her. Mannen hadde laget brownies til jeg og eldste kom hjem fra fotball. Nr 1. Noe hadde lagt nederst i ovnen og brent seg så det luktet forferdelig og kvalmen min kom med en gang. Nr 2: han hadde ikke puttet sjokoladebiter oppi, noe han VET er det viktigste for meg i brownies! Nr 3. jeg hadde spart den posen til en dag jeg følte meg bedre og hadde lyst på noe godt... Jeg er mildt sagt dritsur, men prøver å holde kjeft...