Here we go!

CD 4, pp2

Da har jeg fått svar på MR-bildene jeg tok i går kveld. Røket fremre korsbånd i kneet og minisken på utsiden er gåen.. Da blir det nok operasjon og ute hele sesongen, ettersom jeg røk bakre korsbånd for 8 mnd siden er det lite som henger sammen i det kneet for tiden. Det kjipeste er kanskje det at jeg må utsette graviditet i 8-12 mnd, hvis jeg skal operere. Får vel bare vente med å ta eventuelle sorger til etter jeg har snakket med legen. Et stort slag i ansiktet...

Deppa.no :(


✌️
 
Uff så tråkig da:(. Blircdet operasjon nå eller?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Ja, jeg skjønner:). Men det er litt vente tid da tenker jeg? Så det er jo bare til å prøve:D. Blir du gravid, får du bare utsette oprasjon?:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Ja, jeg skjønner:). Men det er litt vente tid da tenker jeg? Så det er jo bare til å prøve:D. Blir du gravid, får du bare utsette oprasjon?:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Er ikke noe ventetid, siden legen vår på landsen skal ta det, men må jo evnt trene opp kneet 2-3 mnd før operasjon tenker jeg! Får vite mer når jeg skal treffe han etter landslagssamlingen som starter i morgen :) får bare ta ting som de er. Passer jo fint å gå gravid nå som jeg uansett ikke får spille. Slå to fluer i en smekk :D


✌️
 
CD17, PP2, 1 DPO (?)

Da tror jeg at jeg er 1dpo, men er ikke helt sikker, fordi jeg fikk en nesten pos test på lørdag, og testet ikke på søndag. Men er det likt som forrige pp, med en sterk nesten pos.test, og så en pos dagen etter så hadde jeg EL på søndag. eller så hadde jeg på lørdag, men at jeg misset LH toppen. Jeg hadde skikkelig smerter i venstre eggstokk i går, og kjenner litt til det i dag også. Uansett har vi fått lagt inn aksjer mandag, tirsdag, torsdag, fredag og søndag, så føler jeg har dekket det om kan dekkes, selvom det sikkert burde skjedd på lørdag, men da var vi begge ute på byen og ingen av oss var i form til å gjøre noe som helst da vi kom hjem. Så nå starter den uutholdelige ventetiden til IKM, som er om 12 dager, 27. sept.. Har ikke trua på denne PP'en, av flere grunner, så tror dette blir en bedre ventetid enn sist! Jeg håper såklart av hele mitt hjerte at det skal gå, siden jeg helst ikke vil gå hele sommerferien gravid, da det så helt forferdelig ut for et par venninner som fødte i august, så da er starten av juni sikkert bra å føde i :) flytter det inn en mageboer nå blir termin ca 8. juni! synes 8.juni hadde vært flott. 8 er siste del av mitt lykketall, og juni er en fin mnd. selv har jeg bursdag i juli, og det var kjedelig når jeg var barn, da ingen var hjemme på bursdagen min. er fortsatt sånn, så jeg feirer aldri med venner på dagen, det vil jeg jo at barnet mitt skal få ha muligheten til :)

jaja, da er det bare å vente, vente, vente og vente.. Så får vi bare krysse fingrene for at noe skjer, at jeg sitter med en positiv test i hånden om under 2 uker, og at tvilen min til denne pp'en blir revet i fillebiter :)

Håper mye, tviler litt denne pp! vil alikevel ønske en eventuelt mageboer velkommen til meg om den velger å feste seg :)
 
CD 21, 5/6 dpo, 2pp

Da har jeg fått innkallelse til time på kirurgisk poliklinikk på sykehuset med kneet. Det blir på tirsdag. Jeg føler at kneet er helt greit, kun små smerter veldig sjelden, så jeg krysser fingrene for at jeg slipper operasjon.. Evnt bare meniskoperasjon! Gruer meg veldig til denne timen, men har fått samboer til å være med :-D

Ang dpo så føler jeg meg helt grei. Hadde litt stikking nederst i magen i går, har gått mye på do, noe som kan skyldes at jeg har drukket et par kopper te om dagen fordi jeg har hatt vondt i halsen, tett i nesen og hatt smått feber de siste dagene. ellers føler jeg meg helt normalt. Har ikke noe trang for å teste heller, så tvilen min om at det har klaffet denne mnd er visst der fortsatt. Bare føler at dette ikke er min mnd eller noe sånt, selvom juni hadde vært den perfekte måneden for både meg og sambo å klekke en liten bebis.
Kommer nok ikke til å teste før ikm, hvis ikke hun kommer før jeg får svidd av testen, men kan jo være at jeg får lyst til å teste når tirsdag og onsdag kommer, og jeg er 10/11 dpo..

Uansett - ha en suuuuper helg alle sammen! Nyt den herlige høsten :)
 
CD24, 8-9 dpo, pp2

Vært syk i en ukes tid, men de siste dagene har det vært feber all over the place. Håper det skulle gå over med litt frisk luft i går, men er like trøtt og uggen i dag. Sover 10-12 timer om natten, og våkner like trøtt. Håper virkelig det går over snart.

I morgen skal jeg til kirurgisk poliklinikk, gruer meg helt sinnsykt, men blir godt å få vite hva som skjer. Har gått uvitende i 4 uker, så greit å få ting på plass med tanke på operasjon, hvordan sesongen kommer til å gå, om jeg burde utsette graviditet osv. Kjæresten min skal kjøre meg, og bli med på utredningen. Det setter jeg veldig pris på! Trenger noen der når jeg evnt får en kjip beskjed, og er kjedelig å kjøre 40-50 min hver vei alene også!

Ang pp'en vi er i så er jeg som sagt ikke helt overbevist om at det kommer til å skje noe denne mnd, men har hatt litt merkelig følelse i kroppen. Men det kan skyldes sykdommen også da! I går måtte jeg bruke truseinnlegg pga utflod. Kjentes ut som jeg hadde tisset på meg, og det var "klissvått" der nede.. Har "aldri" utflod, så det var uvanlig. Tisser også 3-4 ganger i timen, pleier ikke tisse så ofte, og hvertfall ikke om natten. Nå er jeg oppe 3-4 ganger iløpet av natten også. Og har et ømt/vondt punkt i begge puppene. Tok en test i dag tidlig, men var sikkert ikke mer enn 2 timer siden forrige gang eg var på do. En tyyyyynn tyyyyynn "usynlig" strek, så antar det bare var en skyggestrek :) tester igjen på fredag tenker jeg! Da er jeg 12-13 dpo :) dagen før ikm iallfall.
 
Btw, glemte å legge ved at mulighet brygger på en uvi. Kjennes sånn ut noen ganger når jeg er i tisser, og at det er derfor jeg tisser så mye. Håper ikke det er uvi. Sist måtte jeg bli lagt inn fordi det hadde gått til nyrene. Det var SKIKKELIG ille.. Aldri mer håper jeg!
 
Håper du blir frisk snart❤️. Masse lykke til, håper du får pos test:)
 
Får ikke sove, er glovarm, men føler ikke det er feber lengre. Sovnet jo da jeg gikk å la meg, men våknet i 1-halv 2 tiden - klissvåt.. Det er sykt ekkelt!

Har bestilt nye tester, så i morgen regner jeg med at det ryker en, om de kommer i morgen. Sover sikkert til posten har vært her, og våkner jeg før er målet å holde meg :D

Jeg er jo pessimistisk ang denne pp, og har begynt å tro at jeg er av de som sikkert må prøve i år før noe skjer. Men jeg krysser fingrene og håper av hele meg. Hadde passet så perfekt om det klaffet denne mnd! Både med tanke på termin, og fordi jeg lå på sengen med kjæresten og snakket om hvordan vi ville fortelle foreldre og besteforeldre om graviditeten. Vi vil gjerne fortelle face to face, og kommer ikke til å treffe han sin side av familien før til jul. Så i julen vil vi jo være passert 12 uker og kan fortelle.. Tenk for en julegave. Er første barnebarn og oldebarn på han sin side, og første barnebarn og 2. Oldebarn på min side :)

Åh, som jeg skulle ønske jeg kunne styre dette selv! Håpe håpe håpe håpe håpe! Heia junispire! Håper det er en som klamrer seg godt fast der inne!
 
Godt å se at det ikke bare er jeg som er oppe midt på natten og leser innpå her :) Krysser fingrene for at du får en positiv test i morgen :)
 
Åh, testene kom ikke i dag. Men da dumper de sikkert ned i postkassa i morgen :D håper skikkelig på positivt svar jeg og! Er faktisk litt vondt å kjenne på det at jeg ikke har trua nå..
Har ikm på lørdag, så vi får jo bare se hva som kommer først av testene og TR. Jeg vil ha en positiv test!!!! Kan jeg være så snill å få en positiv test denne gangen??? :)
 
Godt å se at det ikke bare er jeg som er oppe midt på natten og leser innpå her :) Krysser fingrene for at du får en positiv test i morgen :)

Hehe, jeg er ofte på om natten. Jeg sover så dårlig for tiden, og sovner ofte ikke før i 2-3 tiden. I natt sovnet jeg nok nærmere 5 :p takk for at du krysser for meg :D
 
Regner med at TR kommer i dag, og at vi er i vår 3. PP nå!

Snakket med kjæresten i går, og det er mulig han ikke vil prøve mer enn denne PP'en og kanskje en til, pga jobben hans. Han vil helst ikke måtte gå glipp av kamper eller samlinger som er august-april.. Men da har vi jo 3 mnd eller 3 sjanser å klare det på hvert år.. Kan bli dårlige odds av det. Håper han skjønner at det ikke er så ille å gå glipp av en kamp, eller en trening for å få et barn som vi begge har såå lyst på! Bare å krysse fingrene for neste PP, så slipper vi å ta den diskusjonen og valget senere! Heia oktober!!! :D
 
Back
Topp