Hentesett?

Ja det burde holde til lille :) Jeg er så glad vi hadde med ulltøy og ullteppe bl.a, og masse små gulpekluter :)
Ah, har pakket en eller to (?) Gulpekluter, fordi de har de på sykehuset vet Jeg, så bruker de først :angelic: noe annet du syntes var uunnværlig ? Enten til deg eller til baby ?
 
Ja det burde holde til lille :) Jeg er så glad vi hadde med ulltøy og ullteppe bl.a, og masse små gulpekluter :)

Samme her. Sykehuset har bare tynne bomullsklær og hun var kald selv med ullteppe og ullklær.
 
Ah, har pakket en eller to (?) Gulpekluter, fordi de har de på sykehuset vet Jeg, så bruker de først :angelic: noe annet du syntes var uunnværlig ? Enten til deg eller til baby ?

Tror ikke det :) Godt med energi-barer og litt sjokolade. Tøfler og «flip-flop» til dusjen (vannet gikk som en foss faktisk da jeg sto ved sengen så tøflene ble kliss våte, kunne vri de opp...men de var gode å ha med ;))
Veldig glad de hadde nettingtruser og store bind på sykehuset, for tok med en pakke med nattbind men de ble for små. Og hadde en haug med g-string truser, superpraktisk... :hilarious:
 
Tror ikke det :) Godt med energi-barer og litt sjokolade. Tøfler og «flip-flop» til dusjen (vannet gikk som en foss faktisk da jeg sto ved sengen så tøflene ble kliss våte, kunne vri de opp...men de var gode å ha med ;))
Veldig glad de hadde nettingtruser og store bind på sykehuset, for tok med en pakke med nattbind men de ble for små. Og hadde en haug med g-string truser, superpraktisk... :hilarious:

Har du noen gode tips til den berømte "fødebagen"? Er det sånn at alle har pakker den og den står klar?? Jeg har ikke kommet så langt enda.... [emoji15]
 
Tror ikke det :) Godt med energi-barer og litt sjokolade. Tøfler og «flip-flop» til dusjen (vannet gikk som en foss faktisk da jeg sto ved sengen så tøflene ble kliss våte, kunne vri de opp...men de var gode å ha med ;))
Veldig glad de hadde nettingtruser og store bind på sykehuset, for tok med en pakke med nattbind men de ble for små. Og hadde en haug med g-string truser, superpraktisk... :hilarious:
Haha så, G-streng og et eple,så er jeg all set :hilarious::blackeye:
 
Har du noen gode tips til den berømte "fødebagen"? Er det sånn at alle har pakker den og den står klar?? Jeg har ikke kommet så langt enda.... [emoji15]

Det er sikkert lurt å gjøre den litt klar hvertfall, disse bebisene har jo en tendens til å komme når de vil :)
Jeg pakket joggebukse, gravidtights, t-skjorte, singletter, genser, morgenkåpe, tøfler, flip flops, toalettsaker, bind, undertøy, snacks, drikkeflaske, kamera, lommebok, litt sminke, hårstrikker, bind, egen bag med klær til baby. Husker ikke om det var mer jeg hadde med.. glemte noen ting som hårbørste, for den skulle jeg hive oppi rett før men så ble jeg lagt inn på sykehuset før termin. Så jeg så ut som et kråkereir på hodet før jeg fikk bagen levert :)
Var jeg deg ville jeg lagt den i bilen, så har du den når ting begynner å skje :)
 
Back
Topp