Hentesett?

Vi skal ha hjemmestrikket, jeg har en mormor som er kjempeflink til og glad i å strikke :) Det blir ull, siden det er midt på vinteren.

Dette:

a90a32bd0b70c40a5f6f31172df73031.png

Her er det ferdig! :)

Det er selvfølgelig ull :)

9d5c2a72ee38a8fc7e43ae0fa0205c8f.jpg

Last edited:
Blir nok det samme jeg hadde til mellomstemann, for han er også født om vinteren (begynnelsen av januar) og blir nok noe ull av noe slag for har i grunn ikke tenkt så mye på det enda :D Eldstemann er født i slutten av mai og hadde ett fint hentesett som mamma og pappa kjøpte til meg da di var utenlands:)

Fikk hentesett i str 0-3mnd til eldste men det passet først når hun var 3 mnd.

Så nå har jeg pakket str 50/56 i Vanlige babyklær og lagt frem ullpledd i barselbagen. Søsteren min strikker hentesett men om det blir ferdig til mini kommer (termin om 3 uker) og om det passer er ikke godt å si før babyen er ute

Kan ikke strikke selv eller har noen som strikker rundt oss. Men har fått en fint sett fra Joha som vi skal bruke

Bilde? [emoji5]
Har pakket det ned i bagen allerede. Har også lue og tøfler til. Men det er dette. Tenkte det ville være greit med en koselig body inni. [emoji5]️
Holder i massevis i de 5 min det tar å kjøre hjem.
Moren min hadde helst sett at vi skulle bruke et litt mer tradisjonelt hentesett, men ser ikke vits i å bruke masse penger på det. Har masse tid fremover til å pynte lillegutt. [emoji170]

Vedlegg

• Screenshot_2017-11-06-07-36-09-203.jpeg
    Screenshot_2017-11-06-07-36-09-203.jpeg
    63,1 KB · Visninger: 102
  • Screenshot_2017-11-06-07-35-36-850.jpeg
    Screenshot_2017-11-06-07-35-36-850.jpeg
    48,7 KB · Visninger: 110
Heldige dere som har noen til å strikke for dere

Jeg har ikke hentesett.. ikke har vi besteforeldre som strikker heller da. Jeg kan strikke, men ikke såå avansert.
Tenker at det holder i massevis med vanlige klær. Selv om jeg smelter litt av settene deres. Har hjemmestrikka ellers da, bare ikke som passer til fødselen. Føler meg litt dum som ikke har fått noen til å strikke, men har så mye fine klær uansett og det er jo bare hjem vi skal. Kanskje jeg angrer og gjør annerledes neste gang ? :angelic:

Jeg har ikke hentesett.. ikke har vi besteforeldre som strikker heller da. Jeg kan strikke, men ikke såå avansert.
Tenker at det holder i massevis med vanlige klær. Selv om jeg smelter litt av settene deres. Har hjemmestrikka ellers da, bare ikke som passer til fødselen. Føler meg litt dum som ikke har fått noen til å strikke, men har så mye fine klær uansett og det er jo bare hjem vi skal. Kanskje jeg angrer og gjør annerledes neste gang ? :angelic:
Det finnes jo sååå masse fine nyfødt-klær i butikkene også, så lillebabyen din blir fin uansett<3 Det viktigste er jo at babyen er varm og god og trygg på hjemveien! :) Vi har hentesett som farmoren har strikket, men grunnen til at vi skal bruke det som hentesett er egentlig fordi at hun har strikket det kjempesmått:joyful: ...så hvis vi skal rekke å bruke det!

Back
Topp