Vi skal ha hjemmestrikket, jeg har en mormor som er kjempeflink til og glad i å strikkeDet blir ull, siden det er midt på vinteren.
Dette:
![]()
Her er det ferdig!
Det er selvfølgelig ull
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha hjemmestrikket, jeg har en mormor som er kjempeflink til og glad i å strikkeDet blir ull, siden det er midt på vinteren.
Dette:
![]()
Her er det ferdig!
Det er selvfølgelig ull![]()
![]()
Så fint [emoji7] dette lagret jeg bilde av også om vi fikk jente [emoji166] men det ble gutt, så da ble det noe annet [emoji4]
Her er det ferdig!
Det er selvfølgelig ull![]()
![]()
Kan ikke strikke selv eller har noen som strikker rundt oss. Men har fått en fint sett fra Joha som vi skal bruke
Har pakket det ned i bagen allerede. Har også lue og tøfler til. Men det er dette. Tenkte det ville være greit med en koselig body inni. [emoji5]️Bilde? [emoji5]
Her er hentesettet ferdig (fargen ble litt rar på bilde, blåfargen er littegrann mørkere enn det ser ut som), mamma har strikket![]()
Her er vårt hentesett som mormor har strikket [emoji847][emoji175]
![]()

Det finnes jo sååå masse fine nyfødt-klær i butikkene også, så lillebabyen din blir fin uansett<3 Det viktigste er jo at babyen er varm og god og trygg på hjemveien!Jeg har ikke hentesett.. ikke har vi besteforeldre som strikker heller da. Jeg kan strikke, men ikke såå avansert.
Tenker at det holder i massevis med vanlige klær. Selv om jeg smelter litt av settene deres. Har hjemmestrikka ellers da, bare ikke som passer til fødselen. Føler meg litt dum som ikke har fått noen til å strikke, men har så mye fine klær uansett og det er jo bare hjem vi skal. Kanskje jeg angrer og gjør annerledes neste gang ?![]()
...så hvis vi skal rekke å bruke det!