Hentesett?

Hentesett har vi ikke bestemt oss for, men en venninne som syr skal lage en fora heldress til oss som vi skal bruke på vei hjem :) mønster har jeg ikke fått vite, for det har hun og mannen avtalt i hemmelighet[emoji12] hun har utrolig mye fine barneklær! Kan sjekke ut bølgebrus på insta hvis man er interessert[emoji4]
 
Svigermor (farmor) strikker hentesett til jentene. Vi fikk velge selv fra ett strikkeblad, men har ikke bilde her. Blir grå og i ull [emoji5]
 
Dette skal vi ha til mini:happy: Bare med seler på buksa;)
 

Vedlegg

  • B91E7AD0-4E02-4A3F-83F9-FC4D5A86F782.jpg
    B91E7AD0-4E02-4A3F-83F9-FC4D5A86F782.jpg
    791,9 KB · Visninger: 115
841cca5544694c44b0bfcd0fbc51926b.png


Mamma har stikket dette til gutt, altså bukse og jakke i ull [emoji170]

Dette holder jeg med på og, og er ferdig med buksa! Pent mønster, men et mareritt å strikke! Nå er det bare genseren igjen :) Syns buksa og genserern passer til både gutt og jente :)
 
841cca5544694c44b0bfcd0fbc51926b.png


Mamma har stikket dette til gutt, altså bukse og jakke i ull [emoji170]

Dette holder jeg med på og, og er ferdig med buksa! Pent mønster, men et mareritt å strikke! Nå er det bare genseren igjen :) Syns buksa og genserern passer til både gutt og jente :)
 
jeg orker ikke strikke noe så blir lillelam tynt ullsett kjøpt på salg her
 
Mamma skal strikke hentesett [emoji4] Vi er heldige å få vinterbarn så strikketøy kan jo brukes mye den perioden også.
 
Har ikke bilde, men stemoren min har strikket et nydelig hentesett til jenten vår [emoji7] i lyyysegrå
 
Ingen som vet hva dette settet heter?[emoji85][emoji7]

Beklager sent svar, er settet som det er linket til over her ja! :) Min oppskrift fant jeg i et strikkeblad, som jeg i farten ikke husker hva heter.
 
Back
Topp