Hentesett?

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Noen tanker om hentesett? Ull eller bommul? Kjøpt eller hjemmelaget? Hvis dere har kjøpt eller valgt dere ut noe allerede, del gjerne bilder! :)

Tenker noe ull, siden det er desember, men har ikke kjøpt/laget noe enda. [emoji4]

Her blir det nok ikke investert mye tid eller energi i hentesett. Helt vanlige klær duger for min del. Eneste må vel være at det sikkert blir en Lillelam heldress jeg har kjøpt utenpå.
Førstemann reiste hjem fra sykehuset i en supermann heldress kjøpt på salg på hm til 50 kr :p

Blir hjemmestrikket ull:) mamma begynte på en jakke når jeg skulle ha førstemann som ikke ble ferdig, som hun hsr fullført nå. Jeg har strikket lue og holder på med bukse. Førstemann hadde kjøpt, men hadde da kjøpt noen fine klær:) men jeg pynta meg litt selv også når jeg dro hjem da:) syns det var litt stas å gjøre litt ekstra ut av det:)

Her blir det nok ikke investert mye tid eller energi i hentesett. Helt vanlige klær duger for min del. Eneste må vel være at det sikkert blir en Lillelam heldress jeg har kjøpt utenpå.
Førstemann reiste hjem fra sykehuset i en supermann heldress kjøpt på salg på hm til 50 kr :p

Samme her:-)

Mamma strikket et sett i ull til førstemann og har nå startet på et likt slik at vi har likt til begge :)

Mamma holder på å strikke i ull. Hovedfargen er en slags grønnfarge. Har ikke bilde, men tror det er ferdig. Manglet hvertfall bare ermene sist [emoji4]

Mormor strikker hentesett til oss ifra klompelompe. Tror det nærmer seg ferdig, så kan legge ut bilde når jeg har fått det. :)

Utrolig mye nydelig! :D

Søstra mi strikker nok hentesett denne gangen også. I ull :) var aaaalt for stort sist,men men.

Mormoren her vil strikke noe hentesett, men vi må finne noe oppskrift på noe jeg kan tenke meg :) hun strikket til frøkna også, og det var kjempefint :Heartred

Back
Topp