Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønte ikke hvilken bruker som heter det jeg fikk opplyst... Dette ble tungvindt om man ikke kan se kallenavn på bruker...Da er trekningen gjort hva gjør vi videre? Har ikke brukt dette før.. hvordan kan vi stille anonyme spm og skrive inn litt om oss selv? Vet jo ikke hvilket navn som hører til hvilket nick, så er sef litt vanskelig nå ;-)
Det jeg tenkte å.. men man skal jo kunne stille anonyme spm.. må bare få vite hvordanJeg skjønte ikke hvilken bruker som heter det jeg fikk opplyst... Dette ble tungvindt om man ikke kan se kallenavn på bruker...
Bare inne via mobil, vises det der også?Med litt leiting fant jeg det hvis man er inne på personen og trykker på pila til høyre for navnet er det noe som heter "secret q and a".. da kan vi jo både spørre om termin, kjønn, klesstr, nick, spesielle ønsker osv
Jeg er også på mobil, så ja..Bare inne via mobil, vises det der også?
Går inn på group - trykker på riktig gruppe - trykker på personnavnet - øverst står navnet i sort og med en pil bak - trykker på pila og da kommer det opp..Bare inne via mobil, vises det der også?
Ja.. åhh.. ikke lett altså!Bra dere fant ut av det Jeg synes det var teit at ikke Nicket kom frem, jeg prøvte å lage samme nick inne på elfster som her, men det er jo bare navnet som viser. Vi kan jo evt alle sette "navnet" vår til nicket her inne hvis vi vil. Ellers så får vi spørre hverandre
Kjekt med partner da. Jeg hadde glemt at det var i dag det var trekning. Nå er det vel bare å legge de søte små grå i bløt og komme på noe koselig å gi.
Kan du redigere det innlegget ditt med linken så du fjerner den? Så er det bare vi som er registrert som kan se gruppa og navneneBra dere fant ut av det Jeg synes det var teit at ikke Nicket kom frem, jeg prøvte å lage samme nick inne på elfster som her, men det er jo bare navnet som viser. Vi kan jo evt alle sette "navnet" vår til nicket her inne hvis vi vil. Ellers så får vi spørre hverandre
Kjekt med partner da. Jeg hadde glemt at det var i dag det var trekning. Nå er det vel bare å legge de søte små grå i bløt og komme på noe koselig å gi.
Da er linken slettetKan du redigere det innlegget ditt med linken så du fjerner den? Så er det bare vi som er registrert som kan se gruppa og navnene
Hahaha.. hadde tatt seg ut ;-) tror postmannen hadde stusset noeKoselig med trekning!! Jeg byttet også navn i Elfster så nicket mitt fra BV ble etternavn Trenger man å ha ordentlig navn for å sende pakke egentlig? Eller kommer pakken frem med "til Trylletrollet....."?
Hoho, til Lovebelly •••••• vet ikke helt hva postmannen hadde sagt da men det er jo bare å spørre din hemmelige venn hva hun heter her inne daHahaha.. hadde tatt seg ut ;-) tror postmannen hadde stusset noe
Var det ikke 1. Mars da? har et par uker på oss..Jeg skal shoppe i morgen drøyer jeg så blir det jo ratt for sent.... Hvornår var fristen for å sende?
Stemmer nok det jaVar det ikke 1. Mars da? har et par uker på oss..