Hemmelig venn?

Jeg har vært meldem på Elfster i noen år, ingen problemer der inne. De bruker ikke informasjonen din til noe, og du får kun email fra dem om noen spør deg ett spørsmål eller lignende. Men om dere ikke vil bruke det kan jeg bare slette det så klart. Man får kun se kontakt informasjonen til den som man skal gi gave til. Du velger jo selv om du skriver hele navnet ditt ved registrering eller ikke, men når man skal sende gaven må man jo ha det :)

Synes det er like rart at noen her inne skal sitte med alle sine navn og adresser jeg da.

Men hva er den siden til ?
Den siden er laget for slike Hemmelig Venn gave utvekslinger. Man registrer seg der og så trekker den etter fristen har gått ut en partner til hver. Deretter kan du stille hemmelige spørsmål til din partner for å få vite ting om henne og om feks barnet hennes for å få ideer til hva du kan kjøpe. Da får partneren din en email om at noen har stilt ett spørsmål. I tillegg er det mulighet for de som registrer seg å lage "ønskeliste" om man vil som kan gjøre det lettere for partneren å finne noe kjekt å gi.
Jeg har vært i forum når jeg giftet meg og nå mens vi har prøvt å bli gravide og begge gangene brukte vi Elfster til slik hemmelig venn gave utveksling og det fungerte kjempe fint :) Og så var det veldig kjekt å kunne still spørsmål til dem man skulle gi gave til uten at man måtte røpe hvem man er. Det er heller ikke noe problem å slette brukeren om man vil når utvekslingen er over. Som sagt har jeg aldri hatt problemer der inne med unødvendig email eller reklame som blir sendt eller lignende, men jeg forstår jo at folk kan være skeptiske :)

Den siden er laget for slike Hemmelig Venn gave utvekslinger. Man registrer seg der og så trekker den etter fristen har gått ut en partner til hver. Deretter kan du stille hemmelige spørsmål til din partner for å få vite ting om henne og om feks barnet hennes for å få ideer til hva du kan kjøpe. Da får partneren din en email om at noen har stilt ett spørsmål. I tillegg er det mulighet for de som registrer seg å lage "ønskeliste" om man vil som kan gjøre det lettere for partneren å finne noe kjekt å gi.
Jeg har vært i forum når jeg giftet meg og nå mens vi har prøvt å bli gravide og begge gangene brukte vi Elfster til slik hemmelig venn gave utveksling og det fungerte kjempe fint :) Og så var det veldig kjekt å kunne still spørsmål til dem man skulle gi gave til uten at man måtte røpe hvem man er. Det er heller ikke noe problem å slette brukeren om man vil når utvekslingen er over. Som sagt har jeg aldri hatt problemer der inne med unødvendig email eller reklame som blir sendt eller lignende, men jeg forstår jo at folk kan være skeptiske :)
Åja :) greit å skrive det kanskje. Jeg visste ikke hva det var og hvorfor jeg skulle registrere meg der

Vil helst slippe å registrere meg der :) men blir med
Noen av oss venter en overraskelse, da. :P
Ja, det er koselig! :-) Jeg er med!
Hei dere (om jeg husker rett har dere ikke skrevet i den andre tråden med påmelding.. der er vi 11 + evnt dere :-) ) prøver å finne ut metodebruk.. er det noen som har imot å registrere seg på elfster? Der kan vi stille spm om ønsker og lage ønskeliste i tillegg til at vi ikke trenger en annen person til å dele opp gruppa. Les beskrivelse fra sirius lenger opp i denne tråden..

Jeg har ihvertfall endret dato for å registrere seg på Elfster til torsdag enn så lenge. Så kan jeg slette hele greiene om vi bestemmer oss for det så klart :) Dersom vi skal bruke Elfster må altså alle registere seg der innen Torsdag og så blir partnere trukket automatisk på fredag.

Når alle sammen har meldt seg på som skal melde seg på, kan vi da slette linken fra forumet?

Jeg har registrert meg. Så er fortsatt med hvis det blir noe av? :-)

Aner ikke! Dette er grunnen til at jeg er skeptisk til slike ting...
Jeg gikk inn og endret etternavn til nick, sånn foreløpig.. så tar jeg det heller etter at trekningen er gjort :-) kan jo stille anoyme spm der ikke, så da kan man heller gi ut navnet da..

Jeg skrev bare en kallenavn på fornavn og brukernavnet mitt som etternavn. Fungerte helt fint. Kan endres i etterkant etter registrering på profilen.

Back
Topp