Hemmelig venn?

Jeg er inne på Elfster.

Hvilken dato skal vi sette?

1.mars?
Pris? 150-200kr?
Lager du en exchange via Elfster da? Da trekkes partnere tilfeldig av de som registrer seg, og man får bare vite ting om sin partner:) Jeg kan evt lage en via Elfster jeg også om dere vil bruke det :)

100-150 høres bra ut for meg, da kommer vel sendingen utenom? Innen første mars burde jo gå fint. Dette blir kjekt.
Men burde vi som er me kanskje ha en egen snakketråd der vi blir litt bedre kjent med hverandre? Da er det kanskje litt lettere å finne ut hva en skal kjøpe, og litt lettere å gjette hvem som er din hemmelige venn når det kommer til det.

Last edited:
Lager du en exchange via Elfster da? Da trekkes partnere tilfeldig av de som registrer seg, og man får bare vite ting om sin partner:) Jeg kan evt lage en via Elfster jeg også om dere vil bruke det :)

100-150 høres bra ut for meg, da kommer vel sendingen utenom? Innen første mars burde jo gå fint. Dette blir kjekt.
Men burde vi som er me kanskje ha en egen snakketråd der vi blir litt bedre kjent med hverandre? Da er det kanskje litt lettere å finne ut hva en skal kjøpe, og litt lettere å gjette hvem som er din hemmelige venn når det kommer til det.
Ja, det var en god ide - egen skravletråd altså.. skal vi sette en frist for påmelding også kanskje? F.eks mandag 9.?

Hvis du har gjort det før så må du gjerne gjøre det nå også:)

Egen Skravletråd for hemmelig venn får vi på plass på mandag, også sier vi at alle må melde seg på innen mandag kl 12?
Ja det høres bra ut.
Men kanskje sette fristen litt senere for påmelding. Slik at alle rekker det. Kl.23:30 feks?

Jeg kan godt lage en påmelding via Elfster om det er noe dere vil, da setter jeg påmeldingsfrist til mandagskveld og så trekkes den hemmeligvennen automatisk av Elfster på tirsdag. Det fungerer veldig bra og er kjekt for du kan da spørre hemmlige spørsmål til din hemmligevenn og så kan du om du vil legge inn tips til ting du har lyst på. Det er lett å bruke og lett å sette seg inn i :)

Ok. Da har jeg forsøkt å lage en Elfster Exchange, men har hatt litt problemer i dag. Dersom dere klikker på linken under skal dere kunne registrere dere for å bli med, håper at det funker. Deadline for registrering er i morgen kveld. På tirsdag vil alle som har meldt seg på få en melding om hvem som er deres hemmelige venn. Dette tror jeg kan bli veldig kjekt :)

Last edited:
Noen som var med på dette her inne en gang?
Og som har lyst til å ta en runde nå før fødsel?
Det er jo slik at alle som melder seg på, kjøper en liten gave til baby/mor og får tildelt en adresse av den som ordner med dette. Så sender alle gaven INNEN fristen og vi har da en liten stund på oss ril å gjette hvem som har sendt;)
Noen som blir med??
Jeg kan godt bli med :) men er allerede med et annet sted også da ^^

Ok. Da har jeg forsøkt å lage en Elfster Exchange, men har hatt litt problemer i dag. Dersom dere klikker på linken under skal dere kunne registrere dere for å bli med, håper at det funker. Deadline for registrering er i morgen kveld. På tirsdag vil alle som har meldt seg på få en melding om hvem som er deres hemmelige venn. Dette tror jeg
Supert! Dette blir gøy :-)

Last edited:
Må man forresten registere seg meg fullt navn?

Om det er noen som ikke ønsker å registrere seg på siden der, så må vi nok gjøre det slik at en tar å deler ut hemmelig venn til hverandre. Vil jo gjerne at alle skal få vært med, og dumt om noen ikke blir med pga registreringen der;)

Litt vanskelig å få sendt pakker dersom man ikke har fullt navn og adresse ;-)

Litt vanskelig å få sendt pakker dersom man ikke har fullt navn og adresse ;-)
Det går man jo da. Det er bare det at noen sikkert er litt skeptiske til å registrere fullt navn og adresse på en nettside man ikke har hørt om før ;)
Det er nok enklere at alle sender navn og adresse til en hovedperson her inne, så får vi med alle :)

Det går man jo da. Det er bare det at noen sikkert er litt skeptiske til å registrere fullt navn og adresse på en nettside man ikke har hørt om før ;)
Det er nok enklere at alle sender navn og adresse til en hovedperson her inne, så får vi med alle :)
Jada. Hvis noen tar det på seg så :-)

Back
Topp