Hemmelig venn?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Noen som var med på dette her inne en gang?
Og som har lyst til å ta en runde nå før fødsel?
Det er jo slik at alle som melder seg på, kjøper en liten gave til baby/mor og får tildelt en adresse av den som ordner med dette. Så sender alle gaven INNEN fristen og vi har da en liten stund på oss ril å gjette hvem som har sendt;)
Noen som blir med??

Jeg blir med ;-)

Ja, det er koselig! :-) Jeg er med!

Jeg vil bli med:)

Jeg kan dessverre ikke nå. Venter på NAV lønn og er helt blakk :( men blir gjerne med en annen gang :)

Jeg er med! Var med på noe lignende via en amerikansk gruppe jeg er medlem i. Vi gjorde det ved bruk av Elfster som anonymt plukker ut "partnere" og hvor de som er med registerer seg med adresse, og evt kan skrive ønskeliste. Veldig kjekt :)
Hva slags beløp ser dere for dere?

Jeg er med! Var med på noe lignende via en amerikansk gruppe jeg er medlem i. Vi gjorde det ved bruk av Elfster som anonymt plukker ut "partnere" og hvor de som er med registerer seg med adresse, og evt kan skrive ønskeliste. Veldig kjekt :)
Hva slags beløp ser dere for dere?
Aldri hørt om. Men om vi ikke blir så mange så er det kanskje like greit at en som ikke er med kan styre med adressene? Da får alle en hemmelig :) jeg ser for meg rundt 100-150krkanskje?

Hadde jo vært gøy for de som venter jenter kan handle til gutter og omvendt kanskje?

Jeg er med

Jeg er inne på Elfster.

Hvilken dato skal vi sette?

1.mars?
Pris? 150-200kr?

Back
Topp