Hemmelig venn- info og påmelding

Er ikke meg det er synd på da:) føler meg litt som en sutreunge som ikke fikk no her, men er ikke d j mener da:) er heller det at de som har lagt mye i gaven de har sendt som ikke får noe tilbakemelding eller vet om den er mottatt som er synd:) for meg å er det å gi mere verdt enn det å få...:) men syns de som har meldt seg på burde følge opp når de ville være med..:) de mottar gave fra noen som har gitt noe spesielt til de, en takk hadde i hvertfall gjort seg:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Helt enig!! Det er ufint å verken takke eller sende... Som tidligere sagt, skulle jeg ønske min gave nådde deg istedenfor!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ikke meg det er synd på da:) føler meg litt som en sutreunge som ikke fikk no her, men er ikke d j mener da:) er heller det at de som har lagt mye i gaven de har sendt som ikke får noe tilbakemelding eller vet om den er mottatt som er synd:) for meg å er det å gi mere verdt enn det å få...:) men syns de som har meldt seg på burde følge opp når de ville være med..:) de mottar gave fra noen som har gitt noe spesielt til de, en takk hadde i hvertfall gjort seg:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Jeg synes ikke du har "sutret" i det hele tatt jeg. Snarere tvert imot!
Hadde det vært meg, hadde jeg kommet ganske tidlig inn på banen her å spurt hva som har skjedd. Det virker som du bare har latt det gå... Og det er jo ikke riktig.

Jeg vet ikke hva som har skjedd her, men har skjønt at man ikke får kontakt med "vedkommende" som skulle være din hemmelige venn.. Det kan jo selvfølgelig være flere grunner til det, og jeg vil ikke spekulere i hva som er grunnen.
Men mest sansynlig er det en logisk grunn. Håper jeg!

Men uansett, håper jeg du vil ta imot tilbudet mitt- som sagt ville jeg blitt veldig glad hvis jeg fikk lov å sende deg en liten ting hvertfall:)
Jeg ville blitt glad hvis jeg kunne gledet deg litt i hvertfall :)
Og jeg synes overhodet ikke at du har sutret eller klagd på noen måte, bare så det er sagt!
Klem
 
Utrolig synd at ting skulle bli sånn her :( hadde ikke trodd at det skulle skje flere deltakere heller. Nå har ikke den jeg sendte gave til vært aktiv her inne på lenge, men ser hun har vært pålogget.

Jeg er gjerne med på en runde til med hemmelig venn uansett, synes det er utrolig morro gi og spennende å få:) Det er forhåpentligvis luket ut useriøse nå.
 
Jeg synes ikke du har "sutret" i det hele tatt jeg. Snarere tvert imot!
Hadde det vært meg, hadde jeg kommet ganske tidlig inn på banen her å spurt hva som har skjedd. Det virker som du bare har latt det gå... Og det er jo ikke riktig.

Jeg vet ikke hva som har skjedd her, men har skjønt at man ikke får kontakt med "vedkommende" som skulle være din hemmelige venn.. Det kan jo selvfølgelig være flere grunner til det, og jeg vil ikke spekulere i hva som er grunnen.
Men mest sansynlig er det en logisk grunn. Håper jeg!

Men uansett, håper jeg du vil ta imot tilbudet mitt- som sagt ville jeg blitt veldig glad hvis jeg fikk lov å sende deg en liten ting hvertfall:)
Jeg ville blitt glad hvis jeg kunne gledet deg litt i hvertfall :)
Og jeg synes overhodet ikke at du har sutret eller klagd på noen måte, bare så det er sagt!
Klem

Håper jo å at det har en logisk grunn, derfor jeg ikke har sagt så mye om det å..hadde kanskje håpa å få en grunn for det men ser ikke helt sånn ut heller:)

Blir jo såklart veldig glad for pakke men føler det er litt urettferdig at du skal sende meg når du ikke har fått noe da...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Utrolig synd at ting skulle bli sånn her :( hadde ikke trodd at det skulle skje flere deltakere heller. Nå har ikke den jeg sendte gave til vært aktiv her inne på lenge, men ser hun har vært pålogget.

Jeg er gjerne med på en runde til med hemmelig venn uansett, synes det er utrolig morro gi og spennende å få:) Det er forhåpentligvis luket ut useriøse nå.
Ja veldig synd!! Har du fått noen tilbakemelding på at pakken din er mottatt da??

Noen har vel oversikt over hvem som ikke har fulgt opp så skjer det forhåpentligvis ikke igjen:) syns egentlig det hadde vært hyggelig med en ny runde når alle babyene har kommet da....:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg mener jeg leste et sted at Gonnabee fikk tak i henne på pm, og at hun har fått, men glemt å legge ut takk/bilde. Uansett, jeg vet jo med meg selv at jeg har levért på postkontoret, og at min del er utført sånn sett :) men hadde det vært sånn at den hadde blitt borte i posten, så hadde jeg faktisk ønsket å fått anledning til å sende ny. Det er tross alt bare et par hundrelapper :)

Ja, når babyene kommer hørtes lurt ut :) da er vi vel godt uti juni. Hihi.
 
Er det flere som ikke har fått pakke?:anyone
Synes dette er så drøyt....
 
Er det flere som ikke har fått pakke?:anyone
Synes dette er så drøyt....
Er vel en sånn post med oppdatering inne her et sted tror jeg, om hvem som har mottatt av hvem...der ser det ut som lilleanda ikke har fått heller, men er ikke sikkert den er oppdatert...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Helt utrolig....:smiley-angry026
Blir helt satt ut jeg....
 
Har heller ikke fått, men fikk en Pm fra min hemmeligevenn at hun helt hadde glemt det. Så regner jo med st hun eventuelt retter opp i det. :) hun sa så. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hele 3 stk som ikke har fått gave altså?
Vi får vente på Gonnabee og høre hva hun sier, er vel hun som har vært snill og ordnet med "formalitetene"...

Jeg synes hvertfall at alle som har gitt gave bør få i retur.
 
Har heller ikke fått, men fikk en Pm fra min hemmeligevenn at hun helt hadde glemt det. Så regner jo med st hun eventuelt retter opp i det. :) hun sa så. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Da har du iallefall fått kontakt da:) så da får vi håpe du får pakken din snart:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dere som ikke har fått gave, vet dere hvem som er deres hemmelige venn?
Og har dere prøvd å ta kontakt ?
 
Det er ikke jeg som ikke har fått. Men den jeg sendte til som ikke har takket.. Så da aner jeg jo ikke om min pakke nådde frem eller ikke. Litt dumt, da det stiller meg i et litt "dårlig lys" for da kan jo folk tro at jeg ikke har sendt.. Det er baby<3mai, stakkars som ikke har fått gaven sin fra noen andre...:-( Trist at det skal være på denne måten!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er kjempetrist og irriterende, og veldig vanskelig for alle involverte.
Men vil bare gjøre det helt klart at iom at det er samme person som ikke har gitt deg tilbakemelding, ikke svarer på mine meldinger og hvis venn ikke har mottatt pakke fra, er det ingen som tror noe annet enn at hun ikke har gjennomført
 
Hele 3 stk som ikke har fått gave altså?
Vi får vente på Gonnabee og høre hva hun sier, er vel hun som har vært snill og ordnet med "formalitetene"...

Jeg synes hvertfall at alle som har gitt gave bør få i retur.

Nei, det er per i dag to stykker som ikke har fått pakken sin, og to som ikke har fått tilbakemelding på mottatt pakke. De som ikke har gitt tilbakemelding, er de samme to som ikke har sendt. Det er altså to personer vi "savner". Jeg har sendt melding til begge to, og jeg og den som skulle motta har fått svar fra den ene om at hun hadde glemt det bort. Jeg tolker det som at hun kommer til å ordne opp.

Den andre har jeg sendt flere pm'er til, og svart på postene hennes slik at hun ska motta varsel. Hun har vært logget på, men ikke svart, og det synes jeg er veldig dårlig. Det er mye som kan ha skjedd, men begynner å miste både troa og tålmodigeten. Har også kontaktet moderator ang saken, men ikke fått noe svar.

Er veldig hyggelig at du tilby deg å være engel, skal sende deg adressen, så får du gjøre det du vil ut av det. Det er ihvertfall innmari fint for meg, som føler jeg har ansvaret for å ordne opp på en eller annen måte. I første omgang tror jeg vi tar oss av Baby<3mai, og så får vi håpe at Lilleanda får pakken sin til uka.
 
Nei, det er per i dag to stykker som ikke har fått pakken sin, og to som ikke har fått tilbakemelding på mottatt pakke. De som ikke har gitt tilbakemelding, er de samme to som ikke har sendt. Det er altså to personer vi "savner". Jeg har sendt melding til begge to, og jeg og den som skulle motta har fått svar fra den ene om at hun hadde glemt det bort. Jeg tolker det som at hun kommer til å ordne opp.

Den andre har jeg sendt flere pm'er til, og svart på postene hennes slik at hun ska motta varsel. Hun har vært logget på, men ikke svart, og det synes jeg er veldig dårlig. Det er mye som kan ha skjedd, men begynner å miste både troa og tålmodigeten. Har også kontaktet moderator ang saken, men ikke fått noe svar.

Er veldig hyggelig at du tilby deg å være engel, skal sende deg adressen, så får du gjøre det du vil ut av det. Det er ihvertfall innmari fint for meg, som føler jeg har ansvaret for å ordne opp på en eller annen måte. I første omgang tror jeg vi tar oss av Baby<3mai, og så får vi håpe at Lilleanda får pakken sin til uka.
Da skal jeg prøve å få sendt pakke til fineste baby<3mai i morgen, som en liten trøst til henne ❤️
Skulle bare mangle !

Nå skal jeg sette meg ned å lese innleggene hennes for å se om jeg finner noen gode tips til hva jeg kam kjøpe:)
 
Da skal jeg prøve å få sendt pakke til fineste baby<3mai i morgen, som en liten trøst til henne ❤️
Skulle bare mangle !

Nå skal jeg sette meg ned å lese innleggene hennes for å se om jeg finner noen gode tips til hva jeg kam kjøpe:)
Så snill du er:) men du må absolutt ikke føle deg tvunget til å gjøre det, er ikke din feil dette:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nei, det er per i dag to stykker som ikke har fått pakken sin, og to som ikke har fått tilbakemelding på mottatt pakke. De som ikke har gitt tilbakemelding, er de samme to som ikke har sendt. Det er altså to personer vi "savner". Jeg har sendt melding til begge to, og jeg og den som skulle motta har fått svar fra den ene om at hun hadde glemt det bort. Jeg tolker det som at hun kommer til å ordne opp.

Den andre har jeg sendt flere pm'er til, og svart på postene hennes slik at hun ska motta varsel. Hun har vært logget på, men ikke svart, og det synes jeg er veldig dårlig. Det er mye som kan ha skjedd, men begynner å miste både troa og tålmodigeten. Har også kontaktet moderator ang saken, men ikke fått noe svar.

Er veldig hyggelig at du tilby deg å være engel, skal sende deg adressen, så får du gjøre det du vil ut av det. Det er ihvertfall innmari fint for meg, som føler jeg har ansvaret for å ordne opp på en eller annen måte. I første omgang tror jeg vi tar oss av Baby<3mai, og så får vi håpe at Lilleanda får pakken sin til uka.
Du må ikke føle at du har noe ansvar her nei!!! Ingen sin feil at j ikke har fått pakke, det er kun hun som skulle sendt som er ansvarlig for det!:) du har jo gjort en kjempejobb med å organisere dette!!!!:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg føler meg på ingen måte ansvarlig altså, men synes bare litt "synd" på de som har blitt "utnyttet" her.

Og siden jeg aldri fikk somlet meg til å melde meg på, føler jeg at dette kan være mitt bidrag.:)
Blir dessverre ikke så spennende for vedkommende som for de andre, da jeg ikke blir noen "hemmelig" venn da, men håper det er en liten trøst fordet:love017.
 
Back
Topp