Hemmelig venn- info og påmelding

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Hvis du vil være med og bytte gaver, gjør følgende:
- Skriv én post i denne tråden om at du vil være med, sammen med en liten beskrivelse av deg selv som din hemmelige venn kan basere gaven på (på en måte en liten ønskeliste), der kan du si litt om hva du liker, dine interesser, hobbyer og slikt. Hvis det er noe det ikke er noe vits i å gi deg, skriv gjerne det også.

-Send meg en melding med navn og adresse

-Man må ha minst 10 poster i forumet for å være med. På denne måten unngår vi de få som kan være ute etter å utnytte systemet.

Jeg fordeler venner 1. februar. Da må alle lese beskrivelsen av sin hemmelige venn, og basert på den kjøpe en gave til den oppgitte prisen.
 
Jeg vil gjerne være med, det skal bli kjempemorsomt å både gi og få gave :)

Vi er et par på 24 år som venter en liten gutt og vi ønsker oss veldig noe til den lille.
Dette er vår første og de store tingene er i hus.
Derimot alt av klær, praktiske ting ol. er manko.

Av klær til mini elsker jeg alt som er klassisk og stilig , gråttoner, mørkeblått, sjøgrønn, brunt og beige.
(Så kjedelig og rolig som det går an ? Haha :p er dessverre ikke så glad i print av populære tegneseriefigurer :( )

Rommet er nokså universalt enn så lenge med hvitt, beige og grått.

Vi blir glade for alt uansett :D :D
 
Last edited:
Jeg vil også være med :)

Vi venter vår første, ei lita jente :) hadde vært veldig kjekt med noe fint til soverommet, som kanskje wallstickers med fin tekst, eller noe annet søtt til henne :) vi har ennå ikke begynt, men har i tankene å male rommet babyrosa (pastell) med hvite lister og møbler. Vil ha sengehimmling til henne, slik at det blir et skikkelig jenterom, men ellers ganske rent og enkelt med duse pastell :)

Gleder meg, dette blir gøy :)
 
Jeg vil bli med!!:) Jeg er 26 år, og her kommer prinsesse nr.2<3 Vi har alt av utstyr fra nr.1 men vi ønsker oss nye klær, smekker, vognpynt og slike ting:)
 
Jeg er selvfølgelig med ;)

Vi venter vårt første barn, en liten gutt. Har en del klær allerede, men morsomme småting er alltid velkommen.

Jeg driver en del med håndarbeid, spesielt strikking. I tillegg scrapper jeg, og gleder meg til å begynne med babyalbumene :)



Vi er ikke store tilhengere av blått, men er ellers glad i alle farger. I tillegg har jeg en ting for ugler og mistenker at det kommer til å bli noen av dem i barnerommet Har bestemt meg for barte-tema til barnevelsignelsen.:) Og så leter jeg etter søte, fargerike wallstickers
 
Last edited:
så moro :D jeg vil være med :D

her er vi ett par på 22 og 30 år :)
Vi elsker begge hunder, og har ei Schäfer tispe :D <3
Vi venter ei lita jente, som får navnet Julie <3
er glad i pynteting til hjemmet, gjerne noe til Julies rom, som ikke er ferdig :D
eller noe smått av leker eller søte klesplagg eller lignende :)

ellers er jeg glad i sorte wallstickers med gode ord på :D
 
Jeg vil bli med :) er 31 og vi venter gutt nummer 2.

Selv så strikker/hekler jeg litt.

Har en del klær fra storebror. Men det er alltid kjekt med nye klær som vare er lillebrors :) liker best "gutte" farger slik som blå, grå, mørk grønn og brun :-D

Liker også babyleker :)



Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg blir med :)

Vi er 26 og 24 år, venter jente og ønsker oss gjerne noe til henne :) ønsker ikke mindre størelse vis det er klær enn 56 da store bror gikk fort inn 60 så har masse ubrukt etter han.
Sliter med å kjøpe litt søte ting siden vi har gutt så flott med hjelp på veien.
Vi er katte gale mennesker, og også Jehovas Vitner.
Elsker markblomster og markjordbær mønster <3 leter etter ting til vår babyen med dette fordi jeg selv hadde det når jeg var liten og er født i mai :)
 
jeg vil være med. :)

Vi er 27 og 32 år, venter får første gutt. Klær begynner det vel å bli godt fylt opp av. men hadde vært koselig med noen morsome leker, de må gjerne måtte stå litt på vent til han blir gammel nok. Liker veldig godt litt "gammledagse" leker, og brio sine leker.

Ellers så er jeg veldig glad i farger. Har ingen spesielle hobbyer. Eller så kan det jo være spennede med noe nyttig til bebyen som jeg som første gangs mamma ikke tenker på. :)
 
Jeg vil gjerne være med :)
Er 28 år og venter barn nr 3 :) Blir viss enda en pike :)
Har ikke noe spesiell hobbyer for øyeblikke men har alltid vært ivrig fotballspiller og glad i hester,men dette ble lagt på hylla da man fikk barn. Er vell som jenter flest veldig glad i jente ting sånn som koselige lys,snop,sminke,kremmer,søte pynteting,walstickers osv. Også veldig glad i katter :)
 
Dytt
 
Jeg vil gjerne være med.

Vi er godt voksne på 40 og 47 år, som skal ha nr to. Har en gutt fra før og venter nå jente. Vi har gitt vekk alt av klær fra storebror. Fått en del igjen i rosa, men klær er alltid kjekt å få. Er svært glad i ull og liker ikke plysj, eller jakker med hetter og glidelås. Leker er også kjekt.
Selv strikker jeg en del. Tatt en del bilder og drevet med scrapping og div hobby, men er lagt litt på hylla etter at det kom barn. Vi har akkurat pusset opp stua og fått den helt hvit. Lite interiør på plass enda.
 
Jeg vil gjerne være med også :)

Vi er et par på 25 og 26. Sammen har vi en jente på snart 4 år, og venter nå lillebror :)

Ønsker meg gjerne klær til den lille, da jeg ser for meg at alt vi har etter storesøster er lite kjønnsnøytralt
Liker klassiske ting, og er ikke så veldig glad i figurer og dill på klærne. Hjemmestrikket er også elsk!

Selv strikker jeg og hekler en del, men ikke alltid like flink å fullføre prosjektene mine :p
 
Detta hadde vært morro:)
Vi er et par på 26 og 30 år som er bosatt landlig til i Hedmark :)
Er usikker på kjønn,så kanskje nøytrale klær hadde vært tingen:)
Sykt glad i hjemmelagede klær :)
 
Im in :)

Par på 29 og 32, venter første barn, ei jente :) Dyreelsker, hobbykunstner, hagefanatiker og filmentusiast. Ønsker meg noe til lillejenta som kommer. Har en del klær, men mangler siklesmekker, sengesett, strømpebukser og luer. Vognpynt og dikkediller til babyrommet er ELSK :p Jeg er egentlig ikke så veldig rosa av meg, men dikkediller er gøy okke som :) Gjerne hjemmelaget!
 
Back
Topp