Hemmelig venn- info og påmelding

Jeg slenger meg med! Vi er begge 30, venter vårt første barn nå, får en jente:) siden det er vår første så trenger vi det meste, begynner å samle opp litt klær men trenger fremdeles noe av det, og er glad i alt dill- f.eks smokkelenker, vognpynt mm...
Sånn ellers så liker jeg å strikke og har nå begynt å sy litt babyklær og fått dilla på det:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ps: vi har vel kjøpt mesteparten nå til hun lille, men har holdt igjen på klær og leker, så det kan jo evt være noe ;) blir glad uansett :)

Fått sendt adressen :) glemte det helt ut. Godt med påminnelse :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Blir moro :)

Skal vi legge med et hint i gaven?

Dette med å hinte om hvem vi er, blir jo litt vanskelig:-p Noen tips om hvordan man kan gjøre dette?:-p

Dette med å hinte om hvem vi er, blir jo litt vanskelig:-p Noen tips om hvordan man kan gjøre dette?:-p
Vi er ikke så mange som deltar på hemmelig venn. Vi kan derfor gi et lite hint om brukernavnet vårt eller til noen tråder her inne. :) Du feks kan hinte til et klesplagg ;)

Vi er ikke så mange som deltar på hemmelig venn. Vi kan derfor gi et lite hint om brukernavnet vårt eller til noen tråder her inne. :) Du feks kan hinte til et klesplagg ;)
Ok, så da kan vi jo nesten skrive hilsen sokk1 omtrent?:-p

Back
Topp