Hemmelig venn- info og påmelding

Har vært så opptatt i tankene med å gjør klar å få sendt ut pakken, at jeg har ikke tenkt på at det kommer jo en til meg også ;)
 
Nå drar jeg for å sende pakke:)
 
Fått pakke i dag, skal prøve å få sendt min etterpå :)
 
så moro :D jeg vil være med :D

her er vi ett par på 22 og 30 år :)
Vi elsker begge hunder, og har ei Schäfer tispe :D <3
Vi venter ei lita jente, som får navnet Julie <3
er glad i pynteting til hjemmet, gjerne noe til Julies rom, som ikke er ferdig :D
eller noe smått av leker eller søte klesplagg eller lignende :)

ellers er jeg glad i sorte wallstickers med gode ord på :D
Veldig fint om du svarer på meldinger!
 
så moro :D jeg vil være med :D

her er vi ett par på 22 og 30 år :)
Vi elsker begge hunder, og har ei Schäfer tispe :D <3
Vi venter ei lita jente, som får navnet Julie <3
er glad i pynteting til hjemmet, gjerne noe til Julies rom, som ikke er ferdig :D
eller noe smått av leker eller søte klesplagg eller lignende :)

ellers er jeg glad i sorte wallstickers med gode ord på :D
Nå kan jeg vel røpe at jeg er din "hemmelige venn" og savner sterkt en tilbakemld fra deg, på om du har mottatt pakken fra meg!? Ville vært fryktelig synn om den ikke kom frem, da et av innholdene i pakken var spesielt tenkt til din lille Julie. Håper du kan svare at pakken har kommet frem. Den har ikke kommet i retur hvertfall....!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå kan jeg vel røpe at jeg er din "hemmelige venn" og savner sterkt en tilbakemld fra deg, på om du har mottatt pakken fra meg!? Ville vært fryktelig synn om den ikke kom frem, da et av innholdene i pakken var spesielt tenkt til din lille Julie. Håper du kan svare at pakken har kommet frem. Den har ikke kommet i retur hvertfall....!


Sent from my iPhone using BV Forum
Stakkars deg som ikke har fått pakke:(
Og det ser ikke ut som du får heller:(

Jeg vil derfor tilby meg å være din "hemmelige" venn , og sende deg en pakke . Du skal selvfølgelig ikke sende noe i retur til meg.
Jeg synes bare det er så trist at du ikke har fått pakken din , og gjør dette med glede❤️
 
Må være ærlig å si j syns d er litt dårlig gjort at d faktisk er flere her som har mottatt pakker og ikke har fulgt opp å selv sendt! Overlever uten jeg altså, men blir nok ikke med på flere runder....skal jo være like koselig å gi som å få...men det er min mening..:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
 
Stakkars deg som ikke har fått pakke:(
Og det ser ikke ut som du får heller:(

Jeg vil derfor tilby meg å være din "hemmelige" venn , og sende deg en pakke . Du skal selvfølgelig ikke sende noe i retur til meg.
Jeg synes bare det er så trist at du ikke har fått pakken din , og gjør dette med glede❤️
Det er ikke jeg som ikke har fått. Men den jeg sendte til som ikke har takket.. Så da aner jeg jo ikke om min pakke nådde frem eller ikke. Litt dumt, da det stiller meg i et litt "dårlig lys" for da kan jo folk tro at jeg ikke har sendt.. Det er baby<3mai, stakkars som ikke har fått gaven sin fra noen andre...:-( Trist at det skal være på denne måten!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må være ærlig å si j syns d er litt dårlig gjort at d faktisk er flere her som har mottatt pakker og ikke har fulgt opp å selv sendt! Overlever uten jeg altså, men blir nok ikke med på flere runder....skal jo være like koselig å gi som å få...men det er min mening..:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Så dumt at det er noen som ikke følger opp!!! Skulle ønske gaven jeg sendte kom til deg istedenfor!!!! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må være ærlig å si j syns d er litt dårlig gjort at d faktisk er flere her som har mottatt pakker og ikke har fulgt opp å selv sendt! Overlever uten jeg altså, men blir nok ikke med på flere runder....skal jo være like koselig å gi som å få...men det er min mening..:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Innlegget jeg skrev til sokk1, var ment til deg som ikke har fått pakke ....

Jeg synes det er så trist at du aldri fikk noe i retur , og vil derfor tilby meg å sende noe til deg:)
 
Så dumt at det er noen som ikke følger opp!!! Skulle ønske gaven jeg sendte kom til deg istedenfor!!!! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Var det ikke ei til som ikke har fått å da? Lilleanda kanskje? Mener j har sett d her et sted....


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
 
Innlegget jeg skrev til sokk1, var ment til deg som ikke har fått pakke ....

Jeg synes det er så trist at du aldri fikk noe i retur , og vil derfor tilby meg å sende noe til deg:)

Veldig snilt tenkt men det skal ikke gå ut over deg at noen ikke har fulgt opp å gjort det de skulle...:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
 
Veldig snilt tenkt men det skal ikke gå ut over deg at noen ikke har fulgt opp å gjort det de skulle...:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Jeg synes det er så trist at du har gitt men ikke fått noe tilbake :(
Det skal ikke være sånn.
Og jeg vil veldig gjerne bidra med en liten pakke til deg på vegne av alle oss maidamene på forumet. (Jeg regner med de fleste synes det er leit at du aldri fikk noe i retur)

Jeg angrer så mye på at jeg ikke meldte meg på og fikk muligheten til å gi noe til noen- for for meg er det selve gleden, å kunne gi og glede noen andre.
Og nå får jeg muligheten også:)
Vær så snill la meg få gi deg en gave , jeg ville blitt veldig glad om du lot meg hvertfall:)
Jeg vil ikke ha noe i retur.
 
Veldig fint om du svarer på meldinger!
GonnaBee, ville du vært så snill å sendt meg adressen til den som ikke har fått gave ?
Jeg vil gjerne gi henne en liten trøst fordi hun aldri fikk sin gave....
 
Er ikke meg det er synd på da:) føler meg litt som en sutreunge som ikke fikk no her, men er ikke d j mener da:) er heller det at de som har lagt mye i gaven de har sendt som ikke får noe tilbakemelding eller vet om den er mottatt som er synd:) for meg å er det å gi mere verdt enn det å få...:) men syns de som har meldt seg på burde følge opp når de ville være med..:) de mottar gave fra noen som har gitt noe spesielt til de, en takk hadde i hvertfall gjort seg:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
 
Back
Topp