Søster Jordbæret
Forumet er livet
ORIGINAL: Suppadura
Nja, kunne absolutt vært bedre....
Begynner å bli lei!
Ja det skjønner jeg godt.. Er det influensa du har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Suppadura
Nja, kunne absolutt vært bedre....
Begynner å bli lei!
ORIGINAL: Jordbæret
ORIGINAL: NO/DK
Du jordbæret, jeg tror jeg skremmer vekk alle jeg..........ingen som kjenner meg......
Neida, du er da ikke farlig!!!! [:)]
Biter ikke så veldig hardt ihvertfall!! [;)][&:] bare litt små-gnaging!!
ORIGINAL: habibe
hallooo jeg er også med[:D][:D]
ORIGINAL: Miip
Da skal jeg prøve med de kjeksene[:)] Synes februarmøte var hyggelig jeg[:D]
Det synes jeg og!!
Morsomt å ha noen med barn i samme alder å skravle med!! 0gså er det litt mer intimt her inne liksom!!
Da skal jeg prøve med de kjeksene[:)] Synes februarmøte var hyggelig jeg[:D]
Det synes jeg og!!
Morsomt å ha noen med barn i samme alder å skravle med!! 0gså er det litt mer intimt her inne liksom!!
Jepp- alltid morsomt å prate barn ( nå- ikke før, da skjønnte jeg ikke hva som var så himmla interessant med tenner og bæsj og mat på glass..)
nei det skjønte ikke jeg hva var så interresant å skravle om heller!!!
Jepp- alltid morsomt å prate barn ( nå- ikke før, da skjønnte jeg ikke hva som var så himmla interessant med tenner og bæsj og mat på glass..)

Men guri meg som tiden flyr, i morgen er min lille skatt 7 mnd....... Hvor blir tiden av?? Det skjer jo stadig noe nytt, så kjempespennende å følge utviklingen. Hun her har begynt å åpne skuffer..... så jeg skjønner at det blir mye å passe på etterhvert...
Men guri meg som tiden flyr, i morgen er min lille skatt 7 mnd....... Hvor blir tiden av?? Det skjer jo stadig noe nytt, så kjempespennende å følge utviklingen. Hun her har begynt å åpne skuffer..... så jeg skjønner at det blir mye å passe på etterhvert...
ORIGINAL: Lille Rosin
Og nå er det nesten det eneste praten består av....