Lille Rosin
Forumet er livet
Ho har flytta ut da, men foreldrene og broren hennes med kone og tvillinger bor der fortsatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Medea
Æsj, nå må jeg dessverre gå. Nå skal vi spise litt og se på hotel cæsar og millioneær.(opptak fra tidligere ikveld) og kose oss[;)][:D]
Kommer sikker innom litt seiener ikveld, men da er det jo ikke sikkert dere er her da, men....[8|]
Regner med at dette ikke er siste gangen vi har treff her[8|][:)]
So long! Og kos dere videre [:D]
Æsj, nå må jeg dessverre gå. Nå skal vi spise litt og se på hotel cæsar og millioneær.(opptak fra tidligere ikveld) og kose oss[;)][:D]
Kommer sikker innom litt seiener ikveld, men da er det jo ikke sikkert dere er her da, men....[8|]
ORIGINAL: Lille Rosin
Her er det ingen tenner enda, men de som har greie på det (les tanter og bestemødre) påstår de vil poppe gjennom iløpet av et par dager.[:)]
Ho gnager febrilskt på alt ho ser, prøvde seg tom på leggen min her i går, og ser det er helt hvitt.[:)]
Er det lov å skryte her inne eller?
ORIGINAL: Lisee
Her er det ingen tenner enda, men de som har greie på det (les tanter og bestemødre) påstår de vil poppe gjennom iløpet av et par dager.[:)]
Ho gnager febrilskt på alt ho ser, prøvde seg tom på leggen min her i går, og ser det er helt hvitt.[:)]
Hehe[:D] Her var det kinnet mitt som måtte til pers i går[:D]
ORIGINAL: Miip
Hehe[:D] Her var det kinnet mitt som måtte til pers i går[:D]
Hei- ble litt sen- kom ikke inn og fikk svart før jeg hadde prøvd x antall ganger... Men her er det øreflipper som skal gnafses på [:D] Har ikke dukka opp no enda da...
ORIGINAL: Jordbæret
Ja Thea gnager og putter alt i munnen!!! Det er ikke den ting som ikke går igjennom munnen hennes!!! [:D] hihi
Men gruer meg til hun får tenner oppe og så finner ut at hun kan bite med dem... stakkars puppen da...[&:]
Thea får gnage på skorper eller kavring hun, og det virker som stiller litt av kløinga hennes!
ORIGINAL: Jordbæret
Ja Thea gnager og putter alt i munnen!!! Det er ikke den ting som ikke går igjennom munnen hennes!!! [:D] hihi
Men gruer meg til hun får tenner oppe og så finner ut at hun kan bite med dem... stakkars puppen da...[&:]
Thea får gnage på skorper eller kavring hun, og det virker som stiller litt av kløinga hennes!
Klarer hun å spise noe av skorpene eller blir de bare sutta på?
Joda, det går så bra at.....[:)]