Hei!

Gikk litt i stokk for meg tidligere om jeg prøvde meg med flere ting på en gang.[:)] Som feks at jeg skulle ta med Tinnea og kosen ned i stua, legge ho på gymmen og kosen i vogna. Gå ned i kjelleren og ta opp middag av frysen og sette på vaskemaskina.
Da gikk det litt i ball, og en unge som hylte seg i søvn fordi mora absolutt ikke klarte å huske hvor kosen var.[8|]
Men gubben var bare glad for at det var kosen som havnet i frysen og ikke middagen som gikk i vaskemaskina.[:D]

Ja det må du, var veldig koselig i dag!! var mange der også[:)][:)]

ORIGINAL: Lille Rosin

Gikk litt i stokk for meg tidligere om jeg prøvde meg med flere ting på en gang.[:)] Som feks at jeg skulle ta med Tinnea og kosen ned i stua, legge ho på gymmen og kosen i vogna. Gå ned i kjelleren og ta opp middag av frysen og sette på vaskemaskina.
Da gikk det litt i ball, og en unge som hylte seg i søvn fordi mora absolutt ikke klarte å huske hvor kosen var.[8|]
Men gubben var bare glad for at det var kosen som havnet i frysen og ikke middagen som gikk i vaskemaskina.[:D]

ORIGINAL: Jordbæret

Jada, jeg rører til normalt også......[:D]

Ja jeg så bildene som var lagt ut!!
Så ut som det var koslig der da!!

Jada, jeg rører til normalt også......[:D]

Hvordan skal dette gå når du får 2 kosekluter å holde rede på?!!? [:D][;)]

Åhhh nei du, siden det må Tinnea ha 1 kos, en koseklut og lamberten sin før ho kan sove.[:D]
Og den nye skal vel fort ha 1 helseteppe og 3 sutter.[:o]

Åhhh nei du, siden det må Tinnea ha 1 kos, en koseklut og lamberten sin før ho kan sove.[:D]
Og den nye skal vel fort ha 1 helseteppe og 3 sutter.[:o]

hahahaha det blir litt å holde styr på detta ja!!!!
Får da ikke håpe ammetåka blir tykkere enn den er nå da!! [;)]

Da kan det bli noen interressante middager på bordet ja!!!! [:D]

MEn du må jo få deg ny ticker snuppa!!!
Må jo følge med deg vettø!!

Eller er det ikke så offentlig enda?!

Hmmmmm...... Føler meg liksom litt ensom her på treff nå jeg......[:(]

Jeg er nå her da.... men stille ble det ja... det var kortvarig møte!!

Prøvde å legge inn en i stillhet, men hadde for mange tegn så orka ikke begynne å dille med det enda.
Og er bare 9 uker, så gidder ikke rope det ut enda.

Nei det kan jo være greit å vente litt kanskje! Vet familie og venner det eller?

Nope, har bestemt oss for å vente denne gangen. Fortalte det jo i uke 5 sist. Klarte jo ikke å holde kjeft.[:)] Men lettere det nå.[:)]

Da slo jeg deg, her fortalte vi det i uke 4!!
Men tror nok på at det er mye lettere å holde nr.2 hemmelig ja!! De fleste venter kanskje ikke på barnebarn nr.2 enda!!!

Nei, tror jeg må ta kvelden her jeg nå.[:)]
Prøver å være flink og være i seng før 24. Og nå har jeg en seng å legge på før jeg kan legge meg.[:'(]
Nattinatt.'
Var kjempe koselig, også må vi gjenta det om ikke lenge.

Kanskje prøve å bruke msn gruppe neste gang, går liksom litt fortere å chatte da.[:)]
Bare et forslag bare.

Back
Topp