Hei!

ORIGINAL: Suppadura

Nja, kunne absolutt vært bedre....
Begynner å bli lei!

Ja det skjønner jeg godt.. Er det influensa du har?

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: NO/DK

Du jordbæret, jeg tror jeg skremmer vekk alle jeg..........ingen som kjenner meg......

Neida, du er da ikke farlig!!!! [:)]
Biter ikke så veldig hardt ihvertfall!! [;)][&:] bare litt små-gnaging!!

Og gnaging er vi vandt til her.[:)]

ORIGINAL: habibe

hallooo jeg er også med[:D][:D]

Hallo hallo!! Alt bra?

ORIGINAL: Miip

Da skal jeg prøve med de kjeksene[:)] Synes februarmøte var hyggelig jeg[:D]

Det synes jeg og!!
Morsomt å ha noen med barn i samme alder å skravle med!! 0gså er det litt mer intimt her inne liksom!!

Jepp- alltid morsomt å prate barn ( nå- ikke før, da skjønnte jeg ikke hva som var så himmla interessant med tenner og bæsj og mat på glass..)

hallooo jeg er også med[:D][:D]

Hallo hallo!! Alt bra?

jadaa alt er bra ayse berin sover mannen ser på tv og jeg sitter her på bv og koser meg med en kopp kaffe[:D][:D] 

med deg da??

HEI HABIBE!!!
Liker deg ennå!!

hei suppa liker deg jeg og hihi[:D][:D]

Da skal jeg prøve med de kjeksene[:)] Synes februarmøte var hyggelig jeg[:D]

Det synes jeg og!!
Morsomt å ha noen med barn i samme alder å skravle med!! 0gså er det litt mer intimt her inne liksom!!

Jepp- alltid morsomt å prate barn ( nå- ikke før, da skjønnte jeg ikke hva som var så himmla interessant med tenner og bæsj og mat på glass..)

nei det skjønte ikke jeg hva var så interresant å skravle om heller!!!
Også måtte det da gå an å snakke om noe annet.... men har jo insett at hverdagen vår består av veldig mye BABY!! er liksom ikke så mye annet nytt som skjer hver dag.....

Og spesielt med noen med jevnaldrende barn.[:)]
Og utveksle erfaringer. Det syns jeg er veldig kjekt.

Og nå er det nesten det eneste praten består av....

ORIGINAL: Lille Rosin

Og spesielt med noen med jevnaldrende barn.[:)]
Og utveksle erfaringer. Det syns jeg er veldig kjekt.

jaa helt enig jeg synes det er såå koselig jeg[:D]

Men guri meg som tiden flyr, i morgen er min lille skatt 7 mnd....... Hvor blir tiden av?? Det skjer jo stadig noe nytt, så kjempespennende å følge utviklingen. Hun her har begynt å åpne skuffer..... så jeg skjønner at det blir mye å passe på etterhvert...

Må bare vise dere hva vi driver med om dagen.[:)]

Vi sitter å leker.

Så søtda- med musefletter- og så flink å sitte[:D]

ayse berin har to tenner nede og to er på vei nå de er også nede de ser jo så søte ut med de små tennene

ORIGINAL: Suppadura

Digg å kunne prate bæsj her, så slipper barnfrie venner å høre!

må du prate om bæsj hele tia du suppa noe spesielt forhold til det eller???[;)][:D]

Jeg er kriminell jeg da om noen andre har skifta på Tinnea. " Hvordan var ho i magen? Hard løs? Veldig hard/ veldig løs? hvordan konsistens, farge...." Som om det er noen andre som gidder å studere det enn meg.

Men guri meg som tiden flyr, i morgen er min lille skatt 7 mnd....... Hvor blir tiden av?? Det skjer jo stadig noe nytt, så kjempespennende å følge utviklingen. Hun her har begynt å åpne skuffer..... så jeg skjønner at det blir mye å passe på etterhvert...

Ja du får nok å henge fingrene i du etterhvert ja!!! [:D]

Thea har bare funnet ut at hår er veldig morsomt å dra i!!!! og det gjør vondt ja....aua

ayse berin har to tenner nede og to er på vei nå de er også nede de ser jo så søte ut med de små tennene

Ja kjempesøte. Her har det kommet tre nede og to oppe......  Det er to til oppe som er på vei ser det ut for.

Nesten 1 mnd forskjell på våre da.[:)]

Jeg er kriminell jeg da om noen andre har skifta på Tinnea. " Hvordan var ho i magen? Hard løs? Veldig hard/ veldig løs? hvordan konsistens, farge...." Som om det er noen andre som gidder å studere det enn meg.

Back
Topp