Jeg ringte i titiden, de hadde ikke fått noe svar enda!Ring de som henviste deg så slipper du vente. Kontordama finner svaret.legene er litt mer travle
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ringte i titiden, de hadde ikke fått noe svar enda!Ring de som henviste deg så slipper du vente. Kontordama finner svaret.legene er litt mer travle
![]()
Det er rart! Men jeg tok blodprøva på sykehuset der de analyserer dem. Kanskje det er forskjellen da...Jeg ringte i titiden, de hadde ikke fått noe svar enda!
For en deilig beskjed å få![]()
Venter spent på svar på min prøve.... :/
Ringte UNN for å høre hva som var feil.og selvfølgelig var det gjort feil! Ettersom Medicus er i Trondheim, hadde UNN sendt prøven til St.Olavs for analyse. Den er ikke analysert endaSå noe svar får jeg uansett ikke før mandag...
Så braFikk svar på min prøve i dag. Ble tatt på 5+2. Resultatet var 4232. Legen var veldig fornøyd og lurte på om det var mulighet for tvillinger. Men, jeg har bare satt inn ett egg altsåDroppet ny test i dag.
Æsj, så dumme de er da. Vel vel, tar hyggelige svar på mandager også viRingte UNN for å høre hva som var feil.og selvfølgelig var det gjort feil! Ettersom Medicus er i Trondheim, hadde UNN sendt prøven til St.Olavs for analyse. Den er ikke analysert endaSå noe svar får jeg uansett ikke før mandag...
Det har du helt rett i, HeilaÆsj, så dumme de er da. Vel vel, tar hyggelige svar på mandager også vi![]()
Fick svar samma dag . 3 timmar efter heheFikk du svar samme dag? Tok hcg i dag på UNN og er veldig nervøs.. Hadde vært supert om jeg slapp å grue meg helt til i morgenHar også IVF men vi har tatt det privat.
Fått svar idag?Ringte UNN for å høre hva som var feil.og selvfølgelig var det gjort feil! Ettersom Medicus er i Trondheim, hadde UNN sendt prøven til St.Olavs for analyse. Den er ikke analysert endaSå noe svar får jeg uansett ikke før mandag...
JaFått svar idag?
Åååh då godt å høreJaden var på 3600. Så veldig bra ut sa sykepleieren
Så bra! Vært så spent på dine vegne.Jaden var på 3600. Så veldig bra ut sa sykepleieren