Hcg

Det gjorde jeg og.. Første prøve tok jeg forrige fredag i 12-13-tiden. Da ble jeg oppringt mandags morgen med svar. Nå var jeg i går morges og henvisende lege har enda ikke fått svar?!?

Så rart da :/ håper du får de snart nå. Hvertfall før helgen. Det burde jo gå an.. Krysser fingrene :)

Rart. Her spurte jeg og da svarte de at to timer etter prøva var svarene klare og sendt til henviser. Og det stemte to timer etterpå her. Men kanskje ulik praksis...

For en deilig beskjed å få :D :D
Venter spent på svar på min prøve.... :/

Ja var veldig deilig. Tror nesten på at jeg er gravid :D Håper du får svar snart!

Tror det er veldig varierende praksis. Ringte til legen min, men der var det visst ingen i dag.. så er vel bare å smøre seg med restene av tålmodigheten min over helgen :P

Ringte UNN for å høre hva som var feil.og selvfølgelig var det gjort feil! Ettersom Medicus er i Trondheim, hadde UNN sendt prøven til St.Olavs for analyse. Den er ikke analysert enda :( Så noe svar får jeg uansett ikke før mandag...

Ringte UNN for å høre hva som var feil.og selvfølgelig var det gjort feil! Ettersom Medicus er i Trondheim, hadde UNN sendt prøven til St.Olavs for analyse. Den er ikke analysert enda :( Så noe svar får jeg uansett ikke før mandag...

Typisk! Så kjedelig for deg å vente helt til mandag..

Jeg tenkte også å ta hcg hos legen idag, men det glemte jeg helt!!! Haha... Jaja, jeg har vært gjennom nok sa til å kjenne på kroppen at akkurat nå står det strålende til.. Så får jeg trøste meg med det :P

Æsj, så dumme de er da. Vel vel, tar hyggelige svar på mandager også vi :D

Fått svar idag?

Ringte legen og fikk opplyst hcg på 7900 av sekretæren. Tok testen i det jeg mener er 5+3 - har bedt legen ringe meg opp da jeg ikke vet om det er bra/ikke bra :P

Back
Topp