Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, synes dette er litt skummelt jeg ... Tok blodprøve i dag, er på 5+2 i dag. Tok det hos fastlegen, og den må sendes til UNN, så må vente noen dager med å få resultatet. Tar ny på fredag for å se eventuell økning.Jag tog blodprov på hcg i går , den var på 479 ...jordmor på ivf i Tromsø sa att den var väldig låg och skulle helst ha varit på över 1000. Ska ta nytt blodprov i morgon och hoppas den har dubblats eller mer...Ska vara 5+2 då ja tog blodprovet..
Ah, jeg bor 5 timer unna Tromsø, så var ikke aktuelt å måtte dra dit for å ta prøven. Håper å få svar på første når jeg er hos legen på fredag. Håper du får positivt resultat på din neste blodprøve!Jag fick inte ta hos fastlegen..Dom insisterade att jag tog det på sjukhuset där jag bor så att dom kunde ringa samma dag och få resultatet..nu satte jag in 2 ägg..Dom 2 sista jag hade på frys i första försöket.. Har inte speciellt med symptomer heller .
Hmmm men er ikke det riktig med 1-2 uker da? Hcg produseres fra egget er festet, og det fester seg ca 1 uke før IKM.Tok en ny CB digital i dag, 2 dager etter IKM. Viste fortsatt 1-2. BuhuHar hatt 5 MA. Har 1 barn, heldigvis. Men nå merker jeg at nervene er frynsete. Bekymrer mange av dere unødig gjør jeg vel også :/
Tok en ny CB digital i dag, 2 dager etter IKM. Viste fortsatt 1-2. BuhuHar hatt 5 MA. Har 1 barn, heldigvis. Men nå merker jeg at nervene er frynsete. Bekymrer mange av dere unødig gjør jeg vel også :/
Fikk du svar samme dag? Tok hcg i dag på UNN og er veldig nervøs.. Hadde vært supert om jeg slapp å grue meg helt til i morgenJag fick inte ta hos fastlegen..Dom insisterade att jag tog det på sjukhuset där jag bor så att dom kunde ringa samma dag och få resultatet..nu satte jag in 2 ägg..Dom 2 sista jag hade på frys i första försöket.. Har inte speciellt med symptomer heller .
Ringte du til de som henviste?2 timer etter prøva var tatt ringte jeg å fikk svar.
For en deilig beskjed å fåFikk svar på min prøve i dag. Ble tatt på 5+2. Resultatet var 4232. Legen var veldig fornøyd og lurte på om det var mulighet for tvillinger. Men, jeg har bare satt inn ett egg altsåDroppet ny test i dag.
Ring de som henviste deg så slipper du vente. Kontordama finner svaret.For en deilig beskjed å få![]()
![]()
Venter spent på svar på min prøve.... :/