Hcg

Jag tog blodprov på hcg i går , den var på 479 ...jordmor på ivf i Tromsø sa att den var väldig låg och skulle helst ha varit på över 1000. Ska ta nytt blodprov i morgon och hoppas den har dubblats eller mer...Ska vara 5+2 då ja tog blodprovet..

Jag tog blodprov på hcg i går , den var på 479 ...jordmor på ivf i Tromsø sa att den var väldig låg och skulle helst ha varit på över 1000. Ska ta nytt blodprov i morgon och hoppas den har dubblats eller mer...Ska vara 5+2 då ja tog blodprovet..
Uff, synes dette er litt skummelt jeg ... Tok blodprøve i dag, er på 5+2 i dag. Tok det hos fastlegen, og den må sendes til UNN, så må vente noen dager med å få resultatet. Tar ny på fredag for å se eventuell økning.

Jag fick inte ta hos fastlegen..Dom insisterade att jag tog det på sjukhuset där jag bor så att dom kunde ringa samma dag och få resultatet..nu satte jag in 2 ägg..Dom 2 sista jag hade på frys i första försöket.. Har inte speciellt med symptomer heller .

Jag fick inte ta hos fastlegen..Dom insisterade att jag tog det på sjukhuset där jag bor så att dom kunde ringa samma dag och få resultatet..nu satte jag in 2 ägg..Dom 2 sista jag hade på frys i första försöket.. Har inte speciellt med symptomer heller .
Ah, jeg bor 5 timer unna Tromsø, så var ikke aktuelt å måtte dra dit for å ta prøven. Håper å få svar på første når jeg er hos legen på fredag. Håper du får positivt resultat på din neste blodprøve!

Tok en ny CB digital i dag, 2 dager etter IKM. Viste fortsatt 1-2. Buhu :( Har hatt 5 MA. Har 1 barn, heldigvis. Men nå merker jeg at nervene er frynsete. Bekymrer mange av dere unødig gjør jeg vel også :/

Tok en ny CB digital i dag, 2 dager etter IKM. Viste fortsatt 1-2. Buhu :( Har hatt 5 MA. Har 1 barn, heldigvis. Men nå merker jeg at nervene er frynsete. Bekymrer mange av dere unødig gjør jeg vel også :/
Hmmm men er ikke det riktig med 1-2 uker da? Hcg produseres fra egget er festet, og det fester seg ca 1 uke før IKM.
Det er slik jeg har forstått det.

Tror ikke det trenger å være helt feil?? Men hvis du er bekymret ville jeg tatt en prøve hos legen også, evt ta en ny digital om 1 uke for å se om den stiger. Trenger ABSOLUTT IKKE være noe galt :)

Jeg har tatt ny hcg i dag, 5+1. Spent på resultatet!

Fikk du svar samme dag? Tok hcg i dag på UNN og er veldig nervøs.. Hadde vært supert om jeg slapp å grue meg helt til i morgen ;) Har også IVF men vi har tatt det privat.

Takk for oppmuntrende ord. Følelser, tanker og humør svinger veldig hos meg om dagen. Er ikke helt upåvirket av å miste 5 ganger. Jeg er 4+2 nå og 12 uker føles ut som en eeeeeeeeeeevighet...! Har vel egentlig bestemt meg for å ikke tenke så mye, men det er lettere sagt enn gjort ;)

Mitt andra blodprov idag visade bara en liten stigning :/ från 479 till 699 på 48 timmar . Ultraljud i morgon för och se vad som har hänt. Men ser väldigt dåligt ut..nytt försök efter påsk om inte annat :)

Fikk svar på min prøve i dag. Ble tatt på 5+2. Resultatet var 4232. Legen var veldig fornøyd og lurte på om det var mulighet for tvillinger. Men, jeg har bare satt inn ett egg altså :) Droppet ny test i dag.

Fikk svar på min prøve i dag. Ble tatt på 5+2. Resultatet var 4232. Legen var veldig fornøyd og lurte på om det var mulighet for tvillinger. Men, jeg har bare satt inn ett egg altså :) Droppet ny test i dag.
For en deilig beskjed å få :D :D
Venter spent på svar på min prøve.... :/

Back
Topp