HCG Nivå

Redd for trisomi og blæremola, som ofte gir høye hcg-verdier. Og litt redd for tvillinger :dead:
Blæremola ville gitt mye høyere HCG enn du har (her snakker vi tusenvis mer). Tvillinger er jo mulig, men jeg har hørt om gravide med tvillinger som har lav HCG, og mange helt vanlige graviditeter med høy HCG. Tror ikke du har noe å bekymre deg for her altså, virker også som en veldig fin økning på en uke som er innenfor normalen :)

Blæremola ville gitt mye høyere HCG enn du har (her snakker vi tusenvis mer). Tvillinger er jo mulig, men jeg har hørt om gravide med tvillinger som har lav HCG, og mange helt vanlige graviditeter med høy HCG. Tror ikke du har noe å bekymre deg for her altså, virker også som en veldig fin økning på en uke som er innenfor normalen :)
Takk for oppmuntring! Forrige gang var det for lavt, nå er det rimelig høyt. Skulle ønske det bare kunne være på midten. Altfor spent på første UL :dance008

Jeg hadde 9750 på morgenen 5+1 så kunne fort ha hatt like høyt som deg 5+2. Ivf-klinikken var superhappy og sa det var et flott tall!. Her er det bare én liten rakker som sparker meg i ribbeina :happy:

Back
Topp