Ja har fortsatt til gode å høre at det går dårlig med høyt hcg nivåMålte tre ganger og den lå og vaket mellom 1500-1700, som legen da sa var i nedre sjiktet mht hvor jeg var på første måling.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har fortsatt til gode å høre at det går dårlig med høyt hcg nivåMålte tre ganger og den lå og vaket mellom 1500-1700, som legen da sa var i nedre sjiktet mht hvor jeg var på første måling.
Håper så inderlig at du har rettJa har fortsatt til gode å høre at det går dårlig med høyt hcg nivå![]()
Fikk svar nå. Har økt fra 1000 til 14000 på en uke. Syns det virker veldig høytJa har fortsatt til gode å høre at det går dårlig med høyt hcg nivå![]()
Nei nei, dette er kjempebra!! Ikke noe å være urolig for. Tyder på vellykket graviditet!Fikk svar nå. Har økt fra 1000 til 14000 på en uke. Syns det virker veldig høyt![]()
Burde være glad for at det faktisk stiger fint, men blir heller stressetNei nei, dette er kjempebra!! Ikke noe å være urolig for. Tyder på vellykket graviditet!
Neeei, ikke bli det. Dette er jo bare bra!!Burde være glad for at det faktisk stiger fint, men blir heller stresset![]()
Høres jo kjempebra ut, hvorfor blir du stressaBurde være glad for at det faktisk stiger fint, men blir heller stresset![]()
Redd for trisomi og blæremola, som ofte gir høye hcg-verdier. Og litt redd for tvillingerHøres jo kjempebra ut, hvorfor blir du stressa![]()
Ååh, ikke tenkt over at det kan bety noe annet enn tvillinger jeg faktisk må søke meg littRedd for trisomi og blæremola, som ofte gir høye hcg-verdier. Og litt redd for tvillinger![]()
Er 5+2Ååh, ikke tenkt over at det kan bety noe annet enn tvillinger jeg faktisk må søke meg litt
Er du i uke 6 nå? 5+ noe?
Blæremola ville gitt mye høyere HCG enn du har (her snakker vi tusenvis mer). Tvillinger er jo mulig, men jeg har hørt om gravide med tvillinger som har lav HCG, og mange helt vanlige graviditeter med høy HCG. Tror ikke du har noe å bekymre deg for her altså, virker også som en veldig fin økning på en uke som er innenfor normalenRedd for trisomi og blæremola, som ofte gir høye hcg-verdier. Og litt redd for tvillinger![]()
Takk for oppmuntring! Forrige gang var det for lavt, nå er det rimelig høyt. Skulle ønske det bare kunne være på midten. Altfor spent på første ULBlæremola ville gitt mye høyere HCG enn du har (her snakker vi tusenvis mer). Tvillinger er jo mulig, men jeg har hørt om gravide med tvillinger som har lav HCG, og mange helt vanlige graviditeter med høy HCG. Tror ikke du har noe å bekymre deg for her altså, virker også som en veldig fin økning på en uke som er innenfor normalen![]()
Jeg hadde 9750 på morgenen 5+1 så kunne fort ha hatt like høyt som deg 5+2. Ivf-klinikken var superhappy og sa det var et flott tall!. Her er det bare én liten rakker som sparker meg i ribbeinaEr 5+2![]()
Åå oki, jeg hadde også 1200 ish men på 4+2 og 2488 elns 4+4 så nå ble jo jeg litt halvbekymra også hahahEr 5+2![]()
Det er helt perfekt dobling, så dette høres bare bra utÅå oki, jeg hadde også 1200 ish men på 4+2 og 2488 elns 4+4 så nå ble jo jeg litt halvbekymra også hahah
Oi ser jeg husket feil, 1488 først og to dager etterpå 4212. Men det er jo sikkert innenfor normalen det ogsåDet er helt perfekt dobling, så dette høres bare bra utOgså helt normalt at det stiger litt mer enn dobling rundt uke 4-5
Spennende! Hvor langt var du de to målingene?Oi ser jeg husket feil, 1488 først og to dager etterpå 4212. Men det er jo sikkert innenfor normalen det også
4+2 og 4+4Spennende! Hvor langt var du de to målingene?
Nesten identisk med meg! Blir spennende å følge med. Har du vært på ultralyd enda? Vet du om det bare er én?4+2 og 4+4
Var på ultralyd ja, ser ut som det bare er en. Men hun leta ikke etter noe mer, men regner med det hadde dukka opp noe kanskje hvis det var flerNesten identisk med meg! Blir spennende å følge med. Har du vært på ultralyd enda? Vet du om det bare er én?![]()