HCG Nivå

Fikk skikkelig vondt i korsryggen og en dårlig følelse i går ettermiddag. Hadde ikke fått svar på hcg fra onsdag heller. Tok en test i morges ...Den viste "ikke gravid" . Samt fikk svar på hcg senere på dagen som var 17 på 14 dpo. Så venter nå bare på TR. Den kommer vel ila helgen kjennes det ut som. Lykke til resten :Heartred her blir det 1 mnd pause fra prøvingen.
Det var veldig leit å høre! Håper det går kjapt for dere når dere prøver igjen! :Heartred

Takk. Kan ikke klage på akkurat det. Har blitt gravid relativt fort. Men nå har vi liksom prøvd siden August 24 plutselig uten noe å vise for det :confused005 men, håper at det klaffer ila sommeren.
Ja, jeg kjenner følelsen så godt. Begynte å prøve i juli/august selv. Dere har nok bare hatt maks uflaks :Heartred

Fikk skikkelig vondt i korsryggen og en dårlig følelse i går ettermiddag. Hadde ikke fått svar på hcg fra onsdag heller. Tok en test i morges ...Den viste "ikke gravid" . Samt fikk svar på hcg senere på dagen som var 17 på 14 dpo. Så venter nå bare på TR. Den kommer vel ila helgen kjennes det ut som. Lykke til resten :Heartred her blir det 1 mnd pause fra prøvingen.
Åh, så leit <3

Så leit å lese❤️ Håper det sitter neste gang!

Så trist.. håper det blir litt godt med en pause, og at det sitter neste gang. Krysser fingrene. Masse lykke til senere :Heartpink

Det var leit :Heartred God klem til deg!

Jeg hadde 317 4+2, men hadde fin stigning. Så prøv å ikke sammenlikne deg med andre, det er så individuelt. Selvom jeg forstår at det er vanskelig
Ja jeg tror den "sitter", forrige mnd hadde jeg nemlig positiv test på clearblue digital med pluss tegn, men noen dager etter var den negativ. Så da kom også mens. Det har bare blitt sterkere tester og ingen mens. Så jeg prøver å ikke sammenligne med andre. Har ikke målt HCG før. Var mer sånn bare hørtes det innafor ut? Og legen skrev gratulerer på svar resultater! :happy:

Målte HCG igår 4+2 da var det 456, legen mente det var bra. Men ser andre har høyere....
Lett å sammenligne med andre ja, helt rart hvor ulik man kan være og hvordan dette virker. Ser der folk har rundt 50 og det blir baby av det også, så håper du får en fin økning :Heartpink Helt fasinerende hvordan kroppen fungerer aså, lurer sågale på hva som gjør dette

Kan informere om at 17 på 14dpo er i allefall alt for lavt. Begynte å blø i dag. Hadde også negativ test noen dager etter første blodprøve så gadd ikke å ta nr 2 da jeg skjønte det bare var å vente på blødning. Syns egentlig det er greit at det skjer med engang i stedet for i uke 9 som sist. Håper for god stigning for resten :Heartred
Skjønner deg så godt! :Heartred Har nesten håpet på at jeg skulle begynne å blø snart pga. den trege stigningen jeg har hatt. Vil mye heller at det skjer tidlig enn sent!

Kan informere om at 17 på 14dpo er i allefall alt for lavt. Begynte å blø i dag. Hadde også negativ test noen dager etter første blodprøve så gadd ikke å ta nr 2 da jeg skjønte det bare var å vente på blødning. Syns egentlig det er greit at det skjer med engang i stedet for i uke 9 som sist. Håper for god stigning for resten :Heartred
Det var synd :( bra der skjer såppas tidlig sånn sett.. Masse lykke til videre, håper det klaffer for deg også snart :Heartpink

Noen som har hørt om eller har erfaring med litt høyt hcg-nivå? 15 dpo/ uke 4+0 ble hcg målt til 1000. Syns det ser veldig høyt ut mht tabellene jeg har sett

Back
Topp