HCG Nivå

Er helt sikker på eggløsning basert på testing og temping Har lest at det kan indikere flerlinger, men hadde håpet noen ville si det kan være helt fint nivå med én
Det kan selvsagt være det også! Normalområdet er veldig stort :)

Noen som har hørt om eller har erfaring med litt høyt hcg-nivå? 15 dpo/ uke 4+0 ble hcg målt til 1000. Syns det ser veldig høyt ut mht tabellene jeg har sett
Ingen erfaring, men er spent på mitt nivå på 4+2.. tok blodprøve fredag, legen antok det tok 1 uke å få svar..

Oi, det var lang ventetid. Her har jeg som regel hatt svaret innen et døgn...
Hun tok også prøve av blant annet folatnivå og D-vitamin, og sistnevnte tar nok tid å få svar på. Håper jeg får resultatene fortløpende :)

Oi, det var lang ventetid. Her har jeg som regel hatt svaret innen et døgn...
Snakk om sola, legen ringte nettopp med svar :p
Det var litt dårlig dekning, så hørte henne litt dårlig - men fikk med meg at hcg var på ca 750 på fredag. Jeg vet ikke helt presis når EL var, men antar at jeg var ca 16 dpo/4+2. Så det var også ganske høyt ifht tabellen

Det var litt dårlig dekning, så hørte henne litt dårlig - men fikk med meg at hcg var på ca 750 på fredag. Jeg vet ikke helt presis når EL var, men antar at jeg var ca 16 dpo/4+2. Så det var også ganske høyt ifht tabellen
Oi, så spennende! Hadde legen noen kommentar til det, da? :pompus:

Husk at tabellen viser medianen. Det er ca 2300 kvinner som vil ha verdier over den og tilsvarende mange under. Stort normalområde mao :)

Oi, så spennende! Hadde legen noen kommentar til det, da? :pompus:
Nei hun sa bare at prøven var veldig positiv (altså, hun tok hcg for å bekrefte svangerskapet). Hun sa ikke nivået før jeg etterspurte. Men det var en veldig ung LIS1 lege..

Jeg fikk ikke 2-3 før 18 dpo. HCG mål til 219 den dagen. 16 dpo var HCG 118 :confused:
Testene mine stiger ok, bare digital som ikke henger med (syns dog at bp tidligtest henger litt etter) :shy: jeg har sett dine tester, og de ser jo veldig bra ut nå :happy:

Vedlegg

• PXL_20250408_004754647.MP.jpg
    PXL_20250408_004754647.MP.jpg
    914,6 KB · Visninger: 19
Back
Topp