Var bare én hos meg ogsåVar på ultralyd ja, ser ut som det bare er en. Men hun leta ikke etter noe mer, men regner med det hadde dukka opp noe kanskje hvis det var fler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var bare én hos meg ogsåVar på ultralyd ja, ser ut som det bare er en. Men hun leta ikke etter noe mer, men regner med det hadde dukka opp noe kanskje hvis det var fler![]()

Det er jo helt nydelig dobling da! Tror medianen 14 DPO er rundt 100, så du ligger jo allerede over detHei.
Nyskjerrig på hva dere hadde i HCG nivå 13 og 15 dpo. Fikk svar fra legen min nå å på 13 dpo hadde jeg 179 og 15 dpo 409. Redd det er lavt, men skal forhåpentligvis komme meg dit imorgen for å se enda mere økning. Misstänker ca 5+1 idag ( 21 dpo). Føles så lenge til TOUL 5 mai.![]()
![]()
Har dessverre ikke tatt hcg selv de dagene så har ikke noe å sammenligne med personlig, men synes det høres kjempebra ut 
Jeg håper det. Har fått 3+ på digital men husker ikke helt hvor mye HCG det skal til for at den skal slå ut på 3+. Lurer på å ta en ny HCG hos legen imorra bare for å se fremgangen.Det er jo helt nydelig dobling da! Tror medianen 14 DPO er rundt 100, så du ligger jo allerede over detHar dessverre ikke tatt hcg selv de dagene så har ikke noe å sammenligne med personlig, men synes det høres kjempebra ut
![]()

Husker ikke helt tallene mine nå, men du har definitivt høyere enn meg. Tror jeg lå på rundt 170 14 DPO. Du har i tillegg mer enn dobling, så dette er kjempefine tall - absolutt ikke laveHei.
Nyskjerrig på hva dere hadde i HCG nivå 13 og 15 dpo. Fikk svar fra legen min nå å på 13 dpo hadde jeg 179 og 15 dpo 409. Redd det er lavt, men skal forhåpentligvis komme meg dit imorgen for å se enda mere økning. Misstänker ca 5+1 idag ( 21 dpo). Føles så lenge til TOUL 5 mai.![]()
![]()
TakkHusker ikke helt tallene mine nå, men du har definitivt høyere enn meg. Tror jeg lå på rundt 170 14 DPO. Du har i tillegg mer enn dobling, så dette er kjempefine tall - absolutt ikke lave![]()
Nå håper vi det holder helt inn. 12 dager til TOULFor å få 3+ må du ha over 2700Jeg håper det. Har fått 3+ på digital men husker ikke helt hvor mye HCG det skal til for at den skal slå ut på 3+. Lurer på å ta en ny HCG hos legen imorra bare for å se fremgangen.![]()
Anbefales vel bare om det er grunn til det. Typ tidligere aborter etc.Er det noen som selv har tatt eller blitt anbefalt å måle hcg ved flere anledninger i første trimester?
Ønsker deg masse lykke til på UL imorgen.Jeg tok blodprøver sist uke 5 april, fikk svar nå. 333 sa legen å mente at jeg ikke er i uke 5 som regnet ut den dagen men mer 3-4 basert på hcg nivå. Sist menstrasjon var 10-14 mars. Skal på ultralyd i morgen da da jeg har regnet med at jeg da er 6+2.. så håper jeg får sett noe..
Hcg øker jo tydligvis litt hipp som happ på oss alle. Sitter her selv med hcg nivå som i følge legen var veldig bra, men imorgen er det akkurat en uke siden forrige hcg å jeg vurdere sterkt å dra til legen imorgen for å se at økningen har skjedd som den bør.
TakkØnsker deg masse lykke til på UL imorgen.Hcg øker jo tydligvis litt hipp som happ på oss alle. Sitter her selv med hcg nivå som i følge legen var veldig bra, men imorgen er det akkurat en uke siden forrige hcg å jeg vurdere sterkt å dra til legen imorgen for å se at økningen har skjedd som den bør.
Selvom jeg bare tar en enkel hcg burde det ha økt betraktelig å jeg kanskje da kan slå meg mere til ro.![]()
Ca 5+2 tenker jeg. Så i uke 6 da.Takkhvor langt er du på vei?

Vondt med den usikkerheten. Håper det går bra for deg i morgen på ulJeg tok blodprøver sist uke 5 april, fikk svar nå. 333 sa legen å mente at jeg ikke er i uke 5 som regnet ut den dagen men mer 3-4 basert på hcg nivå. Sist menstrasjon var 10-14 mars. Skal på ultralyd i morgen da da jeg har regnet med at jeg da er 6+2.. så håper jeg får sett noe..

Okei off.. ja håper det går bedre denne gang!Ca 5+2 tenker jeg. Så i uke 6 da.Vet at det er tidlig, men håper den klamrer seg fast ihvertfall. Gikk igjennom en tidlig SA i påsken i fjor så føler litt ekstra på det denne gangen. Denne gangen har jeg ihvertfall symptomer å mye høyere hcg enn forrige gang så noe er bedre
![]()
HCG slutter å doble seg etter hvert og når høyden når man er 8-10 uker, så det vil nok ikke gi noe mer ro å måle det videre.Jeg tok hcg prøver så fort jeg fant ut at jeg var gravid. Men nå lurer jeg på, er det flere som har tatt det i senere også? Uten mistanke om at det er noe galt, men bare for å sjekke liksom? Tenker da for å ha litt kontroll mellom ultralydene. Jeg skal ta ny tul imorgen 8+3 da, og da blir det sikkert ny en når jeg skal på ordinær. Men kjenner nå angsten for at det ikke er hjerteslag imorgen. Trist å få det på skjerm føler jeg
Åå, janei da er det nok ikke vitsHCG slutter å doble seg etter hvert og når høyden når man er 8-10 uker, så det vil nok ikke gi noe mer ro å måle det videre.
Jeg har mistet 3 ganger, men ikke tatt hcg-prøver annet enn den graviditeten der jeg begynte å blø. Jeg syns det på en måte var bedre å få det konstatert på skjerm der og da, enn å måtte vente flere dager på resultater fra hcg-prøver. Når du må vente, lever du i håpet, mens når det er tydelig på ultralyd vet du med en gang.Jeg tok hcg prøver så fort jeg fant ut at jeg var gravid. Men nå lurer jeg på, er det flere som har tatt det i senere også? Uten mistanke om at det er noe galt, men bare for å sjekke liksom? Tenker da for å ha litt kontroll mellom ultralydene. Jeg skal ta ny tul imorgen 8+3 da, og da blir det sikkert ny en når jeg skal på ordinær. Men kjenner nå angsten for at det ikke er hjerteslag imorgen. Trist å få det på skjerm føler jeg
Veldig godt poeng det ja faktisk, og man er jo så usikker på de hcg greiene uansett. Så mye mer konkret og slipper ventetiden ja!Jeg har mistet 3 ganger, men ikke tatt hcg-prøver annet enn den graviditeten der jeg begynte å blø. Jeg syns det på en måte var bedre å få det konstatert på skjerm der og da, enn å måtte vente flere dager på resultater fra hcg-prøver. Når du må vente, lever du i håpet, mens når det er tydelig på ultralyd vet du med en gang.
Må legge til at jeg har fått 3 barn, og kun mistet etter fylte 40 så mine er pga alder og mange flere dårlige egg, så ingen blir mer bekymret uten grunn![]()