HCG bekrefter at jeg er GRAVID!! 38 til 991 på 7 dager :D

Tusen takk! Skal bli godt å slippe skuldrene skikkelig ned hehehe 
 
Så utrolig bra!! Nå kan du endelig senke skuldrene, og kose deg med at du er gravid
 
Gratulerer så MASSE!!!
 
emoticon emoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticon Yeeees!!! Gratulerer SÅÅÅÅ mye 
 
Tusen takk emoticon

Så er spørsmålet, er det en liten gutt eller jente der inne? Det er det lenge til vi får vite hehe
 
Hehe, ja det lurer også jeg veeeeldig på.
Vi har babynavnene klare for både gutt og jente, så vi er så spente. Føler på meg at det blir jente uten at jeg vet hvorfor...

Egentlig er det bra at det tar litt tid før man får vite det, for det gjør i hvertfall det litt enklere å holde igjen shoppingen til man er over første trimester... ;)
 
Gratulerer!! Jeg skal inn og ta ny hcg i morra.. Har blødninger, kraftige, i hytt og pine.. usj for en terror! Mistet også just, så håper å slippe det igjen nå.

Glad for deg. Hurra! Krysser fingre for at alt går knirkefritt fra nå. :)
 
Tusen takk!

Jeg har *banker som fanken i bordet* ikke hatt blødninger, håper inderlig at den lille blir der den er <3

Krysser fingrene for deg! Det er skikkelig tungt å vente på de test resultatene... Jeg trodde jeg klarte å "glemme" det bort litt i den uka jeg måtte vente, men straks jeg var innstilt på at jeg skulle få svarene på morgenen i dag, og svarene ikke var klare følte jeg meg mest som en trassete treåring! Ville trampe i bakken og hyle ut emoticonSå det har nok liggi og ulmet hele uka... 
 
Back
Topp