HCG bekrefter at jeg er GRAVID!! 38 til 991 på 7 dager :D

hehe okey, ja de er ikke kjempe sterke, men man kan tydelig se at de er der... kan ikke legge ut bilder fra mobilen :/ 
 
Det ser virkelig ut som at fargen på testen blir dobbelt så sterk hver andre dag, og det er jo slik hcgen skal stige! Så ser veldig bra ut det! :))
 
Gleder meg bare til å se utviklingen videre.. Mens det på mandag tok ca 1 minutt før streken kom til syne kom den innen 10 sekunder i dag f.eks
 
Håper virkelig det er en liten spire der :)
Skulle vært rart at de siste strekene er sterkere enn noen andre du har hatt og det ikke er noe der - krysser fingrene :))
 
Det at den blir sterkere har jeg også tenkt på, tenkte en del på det sist, at den ikke ble sterkere men holdt seg svakt positiv. Men etter blødningen ble testen svakere, og så negativ. Derfor henger det ikke på greip for meg om dette skulle vært HCG som henger igjen, det skal ikke et geni til for å se at testene jeg får nå er vesentlig sterkere enn de jeg fikk da... 

En ny spontanabort bare at det ikke har blødd enda er jo også mulig, men da skulle jo ikke testene blitt sterkere... 

Jeg tror faktisk at det bare er tidlig, når jeg ser på testene, og ser hva de forteller meg, er jo det at testene blir sterkere, noe som betyr mer HCG, noe som igjen betyr graviditet :D 

Jeg er ikke bekymret lenger, jeg føler meg sikker, men skal bli godt å få ekstra bekreftelse av legen også :D Samt at jeg kommer til å få se lillingen i magen når jeg er ca 5 uker på vei... Man får ikke sett noe da egentlig haha iom at det er for tidlig for hjerteslag, men skal uansett bli godt å se hehe 
 
Når jeg mistet ble også testene svakere og etter en uke negativ.. hcg må jo stige når strekene blir sterkere, kan jo ikke bety noe annet.. Eneste som er dritt hvis hjerte ikke begynner å så kan fortsatt hcg stige for kroppen tror fortsatt at den er gravid..
Kroppen er rar på dette området syns jeg...
 
Det er sant, men jeg har vært på UL etter spontanaborten, og der viste det en tom livmor :) 

Så det kan ikke være MA heller... 
 
Tror aldri jeg har vært så gira før, på at tiden mellom gangene jeg tisser skal gå fort hahaha emoticon
 
haha bunken med tester ligger klare ved doen de eller? :p
 
Dette går nok veldig bra skal du se...
Jeg tror du er gravid!! Hcg skal jo ikke stige dersom du har mistet, og etter SA skal de bli svakere og svakere...
 
Tvilling, nei desverre!!! Jeg har kun en igjen nå *hylgrine*

emoticon Men 37 nye er på vei i posten! Håper de når frem i dag, fredag... Bestilte på onsdag, 35 stk, men en feil hadde skjedd så de hadde glemt å sende dem! Ringte på formiddagen i går og spurte om det var en grunn til at jeg ikke hadde fått bekreftelse på at varene var sendt.. SÅ, det visste hun ikke helt, men hun slang med to til og sendte dem med en gang... (men altså, man får dem alltid raskt, og det å betale under 200 kr for 35 tester ikke til å forakte :)

Elvira, jeg håper du har rett! Ellers er jeg virkelig lost i forhold til gravid/ikke gravidgrunnen til at jeg tok test på mandg var jo disse mensenmurringene som plutselig dukket opp... Jeg har også vært småuggen, men det kan også være no magevirus rusk da, har akkurat vasket jentungen min to omganger pga oppkast stakkars,,, 
 
Kan legge til nytt "tegn" slimhinnene, blod på papiret når jeg pusset nesa :) Det hadde jeg når jeg var gravid med lillejenta mi også emoticon

Jeg er 100% sikker på at testene har blitt sterkere siden både mandag og tirsdag, det er ingen tvil, så det er heller ingen tvil om at kroppen øker produksjonen av HCG!

Gravid Nå tviler jeg ikke lenger, og skal tillate meg selv å spise lovehearts for å få vekk kvalmen som jeg den siste uka har sagt til meg selv at bare "sitter i hodet" hehe
 
Jeay - håper virkelig at det stemmer altså :)

 
Har tatt to nye tester, en i går kveld og en på morgenen i dag og begge var enda sterkere ^^ 

Det er det gode, det negative er kvalmen... jente igjen tro?
 
Akurat den biten tror jeg ikke noe på haha kjenner folk som har blitt like kvalme av både guttebabyen og jentebabyen :p

Men det er veldig positivt at du er både kvalm og at testene blir enda sterkere - jeay :)


 
Ja jeg ser kun gode tegn :D 

Merker godt at jeg blir raskt kvalm når jeg er sulten nå, og jeg blir sulten ganske ofte...Til tross for at jeg er av typen som til vanlig gjerne kan spise kun en gang om dagen uten at det er noe problem.
Sist kom ikke kvalmen snikende før uke 6! Men til gjengjeld holdt den på til uke 14 ^^
Skal bli artig det også, sist kunne jeg ikke sitte på med buss, bil eller tog uten å kaste opp etterpå haha pose i lomma ble en vane... 
*knis* man må jo ta det med humor da! 
 
Jeg har ikke blødd nesenblod siden barnehagen, bare litt rødt på papiret når jeg pusser nesa, særlig under sist graviditet. hadde også for et par dager siden

men nå renner det ut av nesa emoticon sjarmerende! det vil tilsynelatende ikke gi seg heller
 
Husker det med førstemann at jeg  blødde mye neseblod..ble sittende over doen til slutt og bare lot det renne :p skikkelig ekkelt :p
 
Ja det er ikke morro!

I dag har jeg ikke kunnet teste, vi er syke... Skikkelig skikkelig syke! Jeg har gått ned 4 kg på 12 timer syke :( Det er helt jævlig! Så syk har jeg aldri vært før! 
Tror det er matforgiftning, det passer ikke overens med de bakteriene som kan skade den lille i magen heldigvis... 
Begynner å bli ørlite bedre nå, om det er fordi sykdommen har gjort sitt, eller om det er fordi jeg er tom aner jeg ikke, men nå har jeg i hvertfall fått i meg et par slurker med væske
 
uff høres ikk bra ut - god bedring!
 
Back
Topp