HCG bekrefter at jeg er GRAVID!! 38 til 991 på 7 dager :D

Nei det var ikke det! Men men... Nå håper jeg det er over!

Ang graviditetstester, nå er begge strekene like sterke :)
 
hurra, det er jo bare godt nytt :)
 
I dag var graviditets streken mye sterkere enn test streken! Det er jo også kjekt ^^ Måtte ta frem og titte på en av de andre, for å dobbelt sjekke at jeg ikke så feil... 

I dag er "den store dagen", skal til legen og ta blodprøve... Og svarene kommer i morgen.... Dvs om litt over et døgn har jeg forhåpentligvis positive nyheter!! 

Jeg er ganske positiv, det er ingenting som gjør at jeg har større risiko for svangerskap utenfor livmoren, og den eneste grunnen til at HCG testen ble tatt sist uke er fordi jeg hadde en SA i starten av mnd og legen lurte på om det bare var HCG som hang igjen... 

Jeg er 90% sikker på at det bare var tidlig for en HCG test og at alt er bra med min lille spire <3... Så, vi får se da! Uansett hva som skjer skal det bli godt å vite... 
 
Lykke til i dag og i morgen!
Krysser fingrene for at alt går som det skal der inne!
 


Bublan skrev:
Lykke til i dag og i morgen!
Krysser fingrene for at alt går som det skal der inne!



 


Bublan skrev:
Lykke til i dag og i morgen!
Krysser fingrene for at alt går som det skal der inne!



<3<3
 
Krysser fingrene for deg snuppa!
 
Gleder meg til oppdatering
 
Det gjør jeg også hehe 

Var hos legen og fikk tappet litt blod, og pratet to ord med legen... Hun sa kun at hvis det hadde fordoblet seg slik det skulle (altså, mer enn dobbelt siden det har gått en hel uke men det er det hun sa) er dette en normal graviditet. Så la hun til at jeg skulle komme på enda en HCG test neste uke også...

Kjente hjerte sank skikkelig :( hun har ikke engang fått svar på denne og allerede ber hun meg vente nok en uke på test resultater?!? Jeg er SLITEN av å vente nå... 
Å gå å ikke vite noe som helst er skikkelig kjipt! Haff... Mulig hun kun vil pga god oppfølging, for at det skal gi meg en trygghet, men det eneste jeg føler er at det ble nok en lang uke der man er bekymret

Håper hun har noe mer betryggende å komme med i morgen, når hun får resultatene av blodprøven! 
 
Ja,det håper jeg også for din del. Blodprøven må vel kunne bekrefte eller avkrefte


 
Ja det samme mener jeg! Jeg vet allerede at det ikke er HCG som henger igjen, da hadde ikke teststrekene blitt sterkere, de har blitt mye sterkere enn de er på det bildet her, mye sterkere enn den sterkeste på bildet også. 
Så da er det jo svangerskap utenfor livmoren som er neste alternativ, men da skal vanligvis HCG nivået stige sakte, og man har stort sett spotting, og etterhvert får man smerter. Hittil tyder ingenting på det...

 
Du er nok gravid
Men skjønner at du vil være på den sikre siden.
 
Ja jeg tviler ikke på at jeg er gravid, er bare litt nervøs for hvor den lille spiren befinner seg,.. I livmoren, eller i egglederen... 

Satser på at det er i livmoren 
 
Fått noen svar enda? :)
 
Så koselig at du spør!

Men, nei, har ikke det Ringte på morgenen i dag siden legen sa hun skulle få inn resultatene på morgenen i dag, men de hadde ikke fått dem enda... Så jeg vet fortsatt ingenting!
 
Ringte legen jeg! Hun skulle ringe meg, og skal fortsatt ringe, men jeg klarte ikke vente lenger...

Testresultatene var kommet inn!

Tirsdag 31 februar var HCG nivået mitt på 38
Resultatene jeg fikk i dag:
Tirsdag 7 februar var HCG nivået på 991 

emoticon
 
Hurra :):)

Da er du gravid da - nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!! :))
 
hehe takk, det ble jeg også!!
 


Rugekasse skrev:
Ringte legen jeg! Hun skulle ringe meg, og skal fortsatt ringe, men jeg klarte ikke vente lenger...

Testresultatene var kommet inn!

Tirsdag 31 februar var HCG nivået mitt på 38
Resultatene jeg fikk i dag:
Tirsdag 7 februar var HCG nivået på 991 

emoticon

Åååh, så bra! Kan tenke meg du er letta nå.
Gratulerer så mye og nå kan du endelig flytte ordentlig inn her! 
 
HURRAemoticon
 
Back
Topp