Enten er jeg 3 uker på vei, ellers henger rester etter siste graviditet igjen (så den negative testen jeg tok må ha vært feil) ellers har jeg mistet igjen.
5 januar mistet jeg spiren 4+2.
26 januar viste tom livmor, og at jeg nylig hadde hatt eggløsning på høyre side. Han sa også at jeg skulle regne med at mens blir forsinket denne mnd. Da pga sen eggløsning. På kvelden hadde jeg litt stikk i magen
29 januar kjente jeg mensenmurringer i magen og ble mistenksom
30 januar tok jeg 1 positiv test på morgenen og en mye sterkere positiv på kvelden, sterkere enn de jeg fikk under forrige graviditet
31 januar tok jeg HCG test hos legen, fikk svar i dag og den lå på 38.
Så nå aner vi ikke hva som skjer!! UL viste ingenting, mens som legen sa, hvis jeg er gravid er jeg kun 3 uker på vei, så at han ikke ser noe kan bety at det er for tidlig.
Eller det kan bety at jeg ikke er gravid
Fyyyyy.,... Dette er no dritt!!
Har søkt masse på nett, og akkurat nå med dette nivået og dette tidspunktet særlig med tanke på sen eggløsning, kan det gå begge veier. Jeg er virkelig clueless! Det kan bety både HCG som henger igjen, det kan bety at en ny spire festet seg og glapp, eller det kan bety at jeg rett og slett kun er 3 uker på vei og at spiren festet seg i mirten/slutten av sist uke
Og ikke kommer jeg til å få vite mer før om en uke heller, neste onsdag Skal tilbake til legen for ny HCG på tirsdag, og er den positiv er alt vel! Hvis ikke, så... ja...
2012 fikk definitivt en dårlig start for oss
*Oppdatert*
(av de nyeste, fra mellomrommet i midten og ut mot høyre side )
1. test: mandag morgen
2. test: mandag kveld, veldig konsentrert urin
3. test: tirsdag morgen
4. test: onsdag kveld
5 test: Torsdag morgen
5 januar mistet jeg spiren 4+2.
26 januar viste tom livmor, og at jeg nylig hadde hatt eggløsning på høyre side. Han sa også at jeg skulle regne med at mens blir forsinket denne mnd. Da pga sen eggløsning. På kvelden hadde jeg litt stikk i magen
29 januar kjente jeg mensenmurringer i magen og ble mistenksom
30 januar tok jeg 1 positiv test på morgenen og en mye sterkere positiv på kvelden, sterkere enn de jeg fikk under forrige graviditet
31 januar tok jeg HCG test hos legen, fikk svar i dag og den lå på 38.
Så nå aner vi ikke hva som skjer!! UL viste ingenting, mens som legen sa, hvis jeg er gravid er jeg kun 3 uker på vei, så at han ikke ser noe kan bety at det er for tidlig.
Eller det kan bety at jeg ikke er gravid
Fyyyyy.,... Dette er no dritt!!
Har søkt masse på nett, og akkurat nå med dette nivået og dette tidspunktet særlig med tanke på sen eggløsning, kan det gå begge veier. Jeg er virkelig clueless! Det kan bety både HCG som henger igjen, det kan bety at en ny spire festet seg og glapp, eller det kan bety at jeg rett og slett kun er 3 uker på vei og at spiren festet seg i mirten/slutten av sist uke
Og ikke kommer jeg til å få vite mer før om en uke heller, neste onsdag Skal tilbake til legen for ny HCG på tirsdag, og er den positiv er alt vel! Hvis ikke, så... ja...
2012 fikk definitivt en dårlig start for oss
*Oppdatert*
(av de nyeste, fra mellomrommet i midten og ut mot høyre side )
1. test: mandag morgen
2. test: mandag kveld, veldig konsentrert urin
3. test: tirsdag morgen
4. test: onsdag kveld
5 test: Torsdag morgen