Har de gått ut med det? Opprinnelig plan var vel november 2023.Ila våren 2024.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de gått ut med det? Opprinnelig plan var vel november 2023.Ila våren 2024.
7 november skal de åpne. Så har de åpen dag nå den 14 septemberNoen som vet når nye KK åpner?
Dette var jordmoren min som sa, men jeg ser at hun tok feil! Det er en annen som skriver at de åpner i november. SpennendeHar de gått ut med det? Opprinnelig plan var vel november 2023.
Lurer også på detteEr det noen som har født på kk nylig og kan si noe om kapasiteten? Og antall fødende, og forhold til mulighet til enerom?
Mener i glassblokkene skal alle ha enerom der partner kan være hele tiden, pluss man slipper å bli flyttet mellom avdelingerLurer også på dette
Det høres helt fantastisk ut! Håper det stemmer!Mener i glassblokkene skal alle ha enerom der partner kan være hele tiden, pluss man slipper å bli flyttet mellom avdelinger
Kikket nå, så fint! Ser i en kommentar at de skrev at alle barselrommene er eneromDere kan sjekke ut kvinneklinikken_haukeland på Instagram, der har de lagt ut litt videoer av de forskjellige rommene Ser veldig bra ut! Jeg har født på gamle KK, men ikke nye enda, så litt kjekt å se videoene de har lagt ut.
Ja, bare enerom! Det høres ut som en tung start for dere! Godt å vite at det ikke blir slik neste gang, det må være en stor trygghet for deg! Jeg hadde enerom på KK i én uke sist, men det var pga. komplikasjoner hos meg.Kikket nå, så fint! Ser i en kommentar at de skrev at alle barselrommene er enerom
Nå skulle jeg virkelig ønske at de hadde åpnet innen jeg fikk babyen min. Det verste syns jeg at hun ble hastet bort til nyfødtintensiven inne på Marie Joy huset, så jeg fikk ikke sett henne før hun var 7-8 timer gammel. Jeg måtte bli transportert i sengen min frem og tilbake i et par dager for å besøke henne før vi fikk familierom der borte etter jeg ble skrevet ut av KK. Skulle bare mangle at mor og barn får være sammen!
Barn nr 2 er ikke aktuelt her helt ennå, men nå er jeg ihvertfall trygg på at uansett hva som skjer neste gang, blir det ikke sånn som vi hadde det sist
Det blir det definitivt, for jeg tror jeg ikke klarer å få en like positiv instilling til fødsel som jeg hadde før Siden baby måtte ut med katastrofesnitt med én gang jeg ble lagt inn etter en sjekk (med 3 cm åpning), så føler jeg at jeg fortsatt blir "førstegangs" neste gang Men har blitt lovet god ekstra oppfølging, både hos jordmor og på KK Jeg fikk også enerom, og mannen fikk være der uten å betale. Ikke at vi var på det rommet så mye da, jeg brukte nesten all våkentid jeg kunne borte på barneklinikken. Var veldig vanskelig å prioritere seg selv i en sånn situasjon, selv om de tok veldig godt vare på datteren minJa, bare enerom! Det høres ut som en tung start for dere! Godt å vite at det ikke blir slik neste gang, det må være en stor trygghet for deg! Jeg hadde enerom på KK i én uke sist, men det var pga. komplikasjoner hos meg.
Håper alt går mye bedre neste gangDet blir det definitivt, for jeg tror jeg ikke klarer å få en like positiv instilling til fødsel som jeg hadde før Siden baby måtte ut med katastrofesnitt med én gang jeg ble lagt inn etter en sjekk (med 3 cm åpning), så føler jeg at jeg fortsatt blir "førstegangs" neste gang Men har blitt lovet god ekstra oppfølging, både hos jordmor og på KK Jeg fikk også enerom, og mannen fikk være der uten å betale. Ikke at vi var på det rommet så mye da, jeg brukte nesten all våkentid jeg kunne borte på barneklinikken. Var veldig vanskelig å prioritere seg selv i en sånn situasjon, selv om de tok veldig godt vare på datteren min
Man kan parkere utenfor glassblokkene, i sentralblokken eller ved Haraldsplass. Ingen garanti for at man finner parkering med glassblokkene, men er en kort gangvei mellom sentralblokken og bort. Lurt å ha litt god tid med tanke på å finne parkering.Hei! Er det noen som kan fortelle om parkeringssituasjonen mht ultralyd timer? Jeg har lest at de har reserverte parkeringsplasser til fødende, men lurer på hvordan det er utenom det…
Det er få parkeringsplasser og ofte fullt, ville derfor beregnet god tid i tilfelle dere må parkere i sentralblokken.Hei! Er det noen som kan fortelle om parkeringssituasjonen mht ultralyd timer? Jeg har lest at de har reserverte parkeringsplasser til fødende, men lurer på hvordan det er utenom det…