Har du...

Lillafrosk: jeg regner med jeg veit hvem du er;) Hæhæ! Du veit jo mye, så ja, jeg tror han ville likt det:) er fryktelig dårlig på å fortelle ting muntlig, er mye flinkere skriftlig..

Trist å høre om alle besteforeldre som ikke er mer.. Grøsser over tanken på å miste mine en dag.. :(

Jepp - jeg regnet med du kjente meg igjen også :P
Jeg vet jo godt hvem du prater om og - og er veeeldig sikker på at han ville satt godt pris på noe slikt!

Last edited:
Alle mine er desverre døde:-/

Jepp - jeg regnet med du kjente meg igjen også :P
Jeg vet jo godt hvem du prater om og - og er veeeldig sikker på at han ville satt godt pris på noe slikt!
Ja, jeg tenkte meg der, men man kan jo aldri være helt sikker :)

Ja, jeg tror jeg skal gjøre det, som sagt er jeg mye flinkere teoretisk enn i praksis:P haha!

Ja, jeg tenkte meg der, men man kan jo aldri være helt sikker :)

Ja, jeg tror jeg skal gjøre det, som sagt er jeg mye flinkere teoretisk enn i praksis:P haha!

Er vel et ganske "merkbart" nick, sånn sett :p Spesielt siden jeg bruker det mye ellers..
Men no worries - er ikke som om jeg blir å fortelle alle her rundt om hvem du er her inne likevel, eller så.

Ofte lettere teoretisk. Man får gjerne tid til å reflektere bedre over ting man skriver, enn ting man sier.. :)

Morfar døde da mamma mi var 5 år.
Farfar døde 4 dager før jeg ble født. Er også grunnen til at jeg ble født før termin.
Mormor døde da jeg var 14.
Farmor døde da jeg var 20.

Er vel et ganske "merkbart" nick, sånn sett :p Spesielt siden jeg bruker det mye ellers..
Men no worries - er ikke som om jeg blir å fortelle alle her rundt om hvem du er her inne likevel, eller så.

Ofte lettere teoretisk. Man får gjerne tid til å reflektere bedre over ting man skriver, enn ting man sier.. :)
Hehe, nei, har ikke tenkt å si hvem du er, heller, så det er greit :)

Ja, man tenker bedre over ting når man skriver, og man kan formulere det på en forståelig måte, istedenfor å kanskje måtte forklare flere ganger.. Er sååå dårlig på å forklare ting :P

Hehe, nei, har ikke tenkt å si hvem du er, heller, så det er greit :)

Ja, man tenker bedre over ting når man skriver, og man kan formulere det på en forståelig måte, istedenfor å kanskje måtte forklare flere ganger.. Er sååå dårlig på å forklare ting :P

Ja! Det er også noe man kan ta vare på og lese flere ganger.. ♡
Synes virkelig du bør gjøre det :)

Ja har alle 3 som altid har vært dær. Ene bestefaren min døde da pappa var liten.

Huff så trist :(
Har desverre ingen tips å komme med men, det høres ut som en kjempegod ide :)

Har kun mormor igjen.

Jeg har ikke hat besteforeldre i voksen alder, men min mann har hat bestemor og bestefar. Så de har også vært det for meg, det er kun bestemor som lever igjen.

Jeg hadde helt klart skrevet et sånn brev.

Har ingen igjen. Farfar døde da jeg var 14, farmor da jeg var 25 og mormor da jeg var 27. Morfar døde før jeg ble født så han har jeg aldri møtt.

Har en bestemor igjen :) frisk og rask, men siden hun er 90 så forventer jeg vel ikke at hun skal leve evig heller.. syns det med brev hørtes veldig fint ut:)

Min mors foreldre lever fortsatt. De er 75 og 83 og aktive beste- og oldeforeldre. De har barnebarn som er ned til min yngstes alder.

Min farmor døde for tre år siden og min farfar samme år som jeg ble født.
Jeg er vokst opp nært begge familiene og har hatt et nært forhold til dem fra jeg var liten. Hadde også en oldemor som døde for åtte år siden.
Savner både oldemor og bestemor fryktelig mye.

Komplisert men er 3 som lever, min mormor døde under kreft behandling ifjor :-( utrolig trist for hun hadde hatt kreft før men det gikk bra, døde dagen etter bursdagen sin og hun hadde da hvert i strålende form og lagt planer for sommeren :-(
Pga arv kastet bestefaren meg med søsken ut av familien.
Men jeg har veldig god kontakt med de to siste da :-)

På morsiden har jeg besteforeldre, de er i god form og går på fjellet hver dag, året rundt. Min oldemor, altså mormor sin mor, døde nå i september, hun ble 104 år. På min fars side døde besteforeldrene mine tidlig.

Back
Topp