Har du...

Har mormor, men har ikke kontakt med henne og ønsker det heller ikke. Min biologiske morfar er dement og bor langt unna, vi besøker en gang i blandt, men jeg har aldri hatt noe godt forhold til han. Han og mormor forlot min mor og hennes søsken og lot dem vokse opp på barnehjem. De er ikke gode mennesker, og de var ikke snille mot hverandre heller.

Min farmor og (ikke biologiske) farfar har bodd mange år i Danmark, jeg hadde var veldig glad i dem da de bodde i Norge, men mistet jo naturligvis litt kontakten da de flyttet, for jeg var jo bare liten. Jeg ble sent til Danmark en to-tre ganger i løpet av oppveksten, da, og de besøkte jo. Farfar døde nå for en måneds tid siden, kreft i hele kroppen, han holdt ut i mange år og fikk til slutt dø hjemme på gården - den siste han og farmor fikk kjøpe og pusse opp sammen. Han var en fantastisk mann, snill og sterk! Jeg var alltid farfars jente, var ofte med på jobb og hadde et eget sett umbrakonøkler så jeg kunne hjelpe til å sette opp stillaset :) Min biologiske farfar døde da min far var 10. Min farmor er nå enke for andre gang, og skal flytte hjem til Norge på nyåret. Hun er en hyggelig dame :)

Har bestemor og bestefar og mormor igjen, mormor sliter litt med demens.. Morfar døde av kreft i 2004. Har faktisk en oldemor igjen enda på 98år, men vi tror ikke det er så lenge igjen, selvom hun bor hjemme alene!

Jeg tror et brev hadde vært veldig fint og tror han hadde satt veldig pris på det :)

Jeg har 3 igjen, mistet min farmor for et par år siden. Mormor er den eneste jeg står veldig nær, har et enormt sterkt bånd. Bodde hos henne i tenårene, og vi snakker sammen flere ganger i uka. Hun bor over 80 mil unna, så telefonen er god å ha.
Synes det er fantastisk at du vil skrive et brev, det setter han nok enormt stor pris på :Heartred

Back
Topp