Har du...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Lever dine besteforeldre enda?

Jeg har alle 4, men farfar har fått leukemi.
Han har alltid vært min store helt, min klippe. En jeg støtter meg til, snakker med og er fryktelig glad i. Vi vet ikke hvor lenge han har igjen, derfor har jeg lyst til å sende han et håndskrevet brev, der jeg forteller om mine beste barndomsminner som inkluderer han, og fortelle hvor mye han betyr for meg. Før det er for sent. Noen som har skrevet noe sånt, og vil dele litt tanker rundt det?

Så trist med farfaren din ♡ Et brev hørtes fint ut, det vil han nok sette pris på.

Alle mine besteforeldre er dessverre døde, den siste for ti år siden.

Har mistet alle mine besteforeldre og min far :(

Så trist med farfaren din.
Et brev er en fin tanke og han blir sikkert veldig glad for det :)
Alle mine er døde, siste døde for 6år siden

Så trist å høre. Det er så vondt når disse gode gamle blir syke og svake…

Jeg mistet min siste mormor for 10 år siden, men jeg savner de alle enda. Mange gode minner å ta frem da :-)

Har kun farmor igjen. Farfaren min døde for 1.5 mnd siden. Kreft da. Han og farmor har jeg vært alle ferier hos siden jeg var baby helst. Så har ett veldig nært forhold med de :(
Heldigvis har jeg farmor enda ♡

Bestemor døde for 7 år siden og bestefar ca 14 år siden.

Jeg har ikke skrevet noe slikt, men jeg synes det høres ut som en fantastisk idé! ♡
Tenker han vil sette meget godt pris på det.. :)

Lillafrosk: jeg regner med jeg veit hvem du er;) Hæhæ! Du veit jo mye, så ja, jeg tror han ville likt det:) er fryktelig dårlig på å fortelle ting muntlig, er mye flinkere skriftlig..

Trist å høre om alle besteforeldre som ikke er mer.. Grøsser over tanken på å miste mine en dag.. :(

Alle er mine er døde. Første døde for 35 år siden og siste for 15 år siden.

Farfar døde når jeg var 2 år, han ventet på nytt hjerte og mormor døde om mandagen av kreft. Men bestemor og bestefar lever :)

Nei, alle mine besteforeldre er døde. Bestefedrene mine døde før jeg ble født, mormor da jeg var 15 og farmor for 4 år siden :(

Alle mine er døde. Bestefar for 25 år siden, farfar for 14 år siden, farmor for 5 år siden og bestemor for 4 år siden.

Dessverre ingen igjen. Siste døde tidligere i år. Kjenner det er voldsomt leit å ikke ha besteforeldre lenger. Hadde et veldig godt forhold til de alle sammen, men jeg mistet de tre andre i løpet av ungdommen. Foreldrene mine var godt voksne når de fikk meg, og det var besteforeldre mine også, så hadde ganske gamle besteforeldre. Bestefar ble 94 ;)

Skriv brevet! Det er flere år siden min farfar døde og jeg synes enda det er sårt at jeg aldri fikk fortalt ham hvor mye han betydde for meg, selv om han nok visste det uansett.

Jeg har bare en bestemor igjen, hun er dement og vet nok snart ikke hvem noen av oss er.

Har bare mormor igjen. Hun er 88 år og først nå har hun sluttet å kjøre bil.

Skikkelig fjellgeit.

Alle mine er døde. Morfar av hjertetrøbbel da jeg var 2, farfar i en bilulykke da jeg var 15, farmor av kreft i 2010 og mormor av alderdom og drypp i 2011. Hun var "borte" lenge med demens, var på slutten bare små klare øyeblikk innimellom. Pappa døde av kreft i 2007 også, så har bare mamma og lillesøster av nære slektninger. Gubben har igjen morfaren sin på 93 år, alle andre besteforeldre døde før vi ble sammen for snart 11 år siden. Han har også både mor, far og stemor fremdeles.

Min morfar elsket å få håndskrevet brev når han levde for en fin tanke...

Har mistet alle, men fikk oppleve de før de døde da;)

Har bestandig hatt 1 sett. Foreldrene til mamma døde før jeg ble født. bestefar døde i 2011. Bestemor "lever"... dement.

Back
Topp