Bkno0065072
Forelsket i forumet
Har igjen bestemor og mormor, bestefar døde i 2010 og morfar (verdens beste for meg) døde i 2011..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillafrosk: jeg regner med jeg veit hvem du erHæhæ! Du veit jo mye, så ja, jeg tror han ville likt det
er fryktelig dårlig på å fortelle ting muntlig, er mye flinkere skriftlig..
Trist å høre om alle besteforeldre som ikke er mer.. Grøsser over tanken på å miste mine en dag..![]()
Ja, jeg tenkte meg der, men man kan jo aldri være helt sikkerJepp - jeg regnet med du kjente meg igjen også![]()
Jeg vet jo godt hvem du prater om og - og er veeeldig sikker på at han ville satt godt pris på noe slikt!
Ja, jeg tenkte meg der, men man kan jo aldri være helt sikker![]()
Ja, jeg tror jeg skal gjøre det, som sagt er jeg mye flinkere teoretisk enn i praksishaha!
Hehe, nei, har ikke tenkt å si hvem du er, heller, så det er greitEr vel et ganske "merkbart" nick, sånn settSpesielt siden jeg bruker det mye ellers..
Men no worries - er ikke som om jeg blir å fortelle alle her rundt om hvem du er her inne likevel, eller så.
Ofte lettere teoretisk. Man får gjerne tid til å reflektere bedre over ting man skriver, enn ting man sier..![]()
Hehe, nei, har ikke tenkt å si hvem du er, heller, så det er greit![]()
Ja, man tenker bedre over ting når man skriver, og man kan formulere det på en forståelig måte, istedenfor å kanskje måtte forklare flere ganger.. Er sååå dårlig på å forklare ting![]()
Ja, ikke santJa! Det er også noe man kan ta vare på og lese flere ganger.. ♡
Synes virkelig du bør gjøre det![]()