Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så utrolig koselig ide! ❤
Jeg mista mormor for 12 år siden, hun var siste gjenlevende besteforeldren min. Heldig du er som har fått beholde dem så lenge.
Jeg har bare en bestemor igjen, og hun har jeg ikke noe spesielt nært forhold til. De tre andre har jeg aldri møtt.
Å skrive et personlig brev høres veldig fint ut, og jeg vet bare at jeg hadde satt enormt pris på om noen skrev noen ord til meg som kom rett fra hjertet.
Jeg har ingen besteforeldre mer og heller ikke pappa. Jeg er en skikkelig attpåklatt så min fars foreldre døde lenge før jeg ble født. Mammas foreldre levde lenge heldigvis og ble godt oppi 90 årene begge to før de døde for 9 og 10 år siden.
Pappa døde for 14 år siden, 72 år gammel.
Litt rart å tenke på at mamma er eldst og når hun går bort er faktisk jeg eldst i min nærmeste familie. Mamma er 76 år og veldig sprek, så håper det går mange ti år før jeg må si farvel til henne!
Har ikke lenger besteforeldre i live, dessverre. Mistet siste, min farmor, for syv år siden. Savner spesielt henne og mormor veldig! Heldigvis fikk farmor møte sitt første oldebarn noen ganger før hun døde. Det betyr mye for meg!
Har mormor og ste morfar igjen.
Morfar døde av hjerteinfarkt på havet trur jeg da mamma var 14-15år. Bestemor(farmor) døde av slag for snart 10 år siden. Og bestefar(farfar) valgte å avslutte livet sitt selv for 5 år siden.