Har du...

Så utrolig koselig ide! ❤
Jeg mista mormor for 12 år siden, hun var siste gjenlevende besteforeldren min. Heldig du er som har fått beholde dem så lenge. :)

Jeg har bare en bestemor igjen, og hun har jeg ikke noe spesielt nært forhold til. De tre andre har jeg aldri møtt.

Å skrive et personlig brev høres veldig fint ut, og jeg vet bare at jeg hadde satt enormt pris på om noen skrev noen ord til meg som kom rett fra hjertet.

Ingen av mine lever lengre.

Mistet mine 2 i fjor rett før jeg fikk fortalt dem de skulle bli oldeforeldre til en til. :(

Har ingen igjen. Farfar møtte jeg aldri da han døde lenge før jeg var påtenkt.

For en fin ide! Skriv brevet du!

Jeg har ingen besteforeldre mer og heller ikke pappa. Jeg er en skikkelig attpåklatt så min fars foreldre døde lenge før jeg ble født. Mammas foreldre levde lenge heldigvis og ble godt oppi 90 årene begge to før de døde for 9 og 10 år siden.

Pappa døde for 14 år siden, 72 år gammel.

Litt rart å tenke på at mamma er eldst og når hun går bort er faktisk jeg eldst i min nærmeste familie. Mamma er 76 år og veldig sprek, så håper det går mange ti år før jeg må si farvel til henne!

Klem til deg ❤

Jeg har ingen igjen, siste døde for 10 år siden eller noe.

Men samboer har sine.

Høres veldig fint ut med et brev :-)

Føler med deg, er virkelig ikke godt det det!!

Jeg har 3 besteforeldre og 1 oldemor.
Morfar døde 11 januar 09. Da hadde han hatt kols i mange år. Det var grusomt!!

Jeg har møtt 5 av oldeforeldrene mine. De andre gikk bort før jeg ble født.

Min oldemor er nå 98 år og har opplevd å få sitt 3 tipp oldebarn i år :)

Jeg har alle 4 besteforeldrene mine. Men farmor og farfar vil ikke ha kontakt med pappa og hans familie.

Mannen har ingen av besteforeldrene sine.

Jeg har bare farmor igjen, de andre er døde i løpet av de siste ti årene ca.

Jeg og mannen hadde 7 besteforeldre i live da vi møttes for 14 år siden
Nå har vi altså min farmor.

Jeg har alle fire i behold. Mannen har kun ei bestemor igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke lenger besteforeldre i live, dessverre. Mistet siste, min farmor, for syv år siden. Savner spesielt henne og mormor veldig! Heldigvis fikk farmor møte sitt første oldebarn noen ganger før hun døde. Det betyr mye for meg!

Har mormor og ste morfar igjen.
Morfar døde av hjerteinfarkt på havet trur jeg da mamma var 14-15år. Bestemor(farmor) døde av slag for snart 10 år siden. Og bestefar(farfar) valgte å avslutte livet sitt selv for 5 år siden.

Skriv brev,det er nok godt for både deg og han ♡

Jeg har igjen farfarforeldre og bestemor. Mistet bestefar til kreft for snart 5 år siden :(
Har også ei oldemor i live enda.

Back
Topp