RacingFrue
Glad i forumet
Ja, jeg tok det jo opp med legen, men han sa at siden jeg er gravid nå er det sikkert derfor... men jeg VET den var det før jeg ble det.Var eksen som oppdaget en kul i høyre bryst. Fikk time til mammografi samme uke som jeg var hos fastlegen. Hun fant også kulen. Kom til mammografi, tok bilde og måtte inn på et sånn undersøkelsesrom. Da viste det seg at kulen var borte, men det ble funnet en kul i det andre brystet. Heldigvis var det bare en helt ufarlig cyste. Sist gang jeg var på sjekk var pga veldig vond og øm venstre bryst. Ble ikke funnet noe farlig heldigvis. Kanskje du bør få sjekket deg, så slipper du å engste deg
Kjenner jeg er litt skeptisk og har litt lyst til å ta en sjekk uansett. Tar celleprøver ca hele tiden (!!) Pga forandringer jeg ikke blir kvitt, nå det er jo noe sommer "litt off" i kroppen... har konisert to ganger, men forandringene er like hissige, så jeg har egentlig bare lyst til å ta vekk livmora etter fødsel nå..
Jeg sitter nå daglig og ser på at pappa sakte men sikkert blir spist opp og er på vei til å dø av kreft, (lungekreft og svulst i magesekken) og kjenner at jeg vil virkelig ikke gå den veien selv!