Har du vært til mammografi?

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Hvor gammel var du første gang?
Går du hvert år?
Hvorfor gjør du det eller hvorfor velger du å la være?
 
Er for ung enda, men kjenner jeg gruer meg litt. D ser liksom så vondt ut.
 
Når er det man startet opp med det?
Har aldri vært på det selv.
 
Aldri vært. Men virker veldig vondt ja. :S
 
De mellom 50-69 år får invitasjon annenhvert år. Finnes de som av medisinske årsaker eller arv kan få henvisning. Eller man kan velge å gå privat.
 
De mellom 50-69 år får invitasjon annenhvert år. Finnes de som av medisinske årsaker eller arv kan få henvisning. Eller man kan velge å gå privat.
Okei. Ja, da er det en god stund til jeg kalles inn da:p
 
Nei, er for ung =)
 
Har vært der to ganger. I utgangspunktet for ung, men fant kul og ville sjekke. Er litt ubehagelig, men syntes ikke det var vondt. Vet om flere som synes det da ;) Jeg har ikke så mye å klemme, sikkert derfor.
 
Hvor gammel var du første gang?
Går du hvert år?
Hvorfor gjør du det eller hvorfor velger du å la være?

Jeg har valgt å la være, fordi jeg er pysete og redd! Men jeg bør, og må, siden det er brystkreft i familien.... Det er ett av "must do 2016" tingene mine. Det og celleprøve som jeg har utsatt i 8 år nå..
 
Jeg har valgt å la være, fordi jeg er pysete og redd! Men jeg bør, og må, siden det er brystkreft i familien.... Det er ett av "must do 2016" tingene mine. Det og celleprøve som jeg har utsatt i 8 år nå..

Om du greier å slappe av, så går celleprøve ganske så bra altså.
 
Jeg har valgt å la være, fordi jeg er pysete og redd! Men jeg bør, og må, siden det er brystkreft i familien.... Det er ett av "must do 2016" tingene mine. Det og celleprøve som jeg har utsatt i 8 år nå..

Fy!!

Gi deg selv en julegave og få det ut av systemet asap!
 
Jeg har valgt å la være, fordi jeg er pysete og redd! Men jeg bør, og må, siden det er brystkreft i familien.... Det er ett av "must do 2016" tingene mine. Det og celleprøve som jeg har utsatt i 8 år nå..
Fysj! Dette må du ta tak i. Du har født! Alt annet er småtteri i forhold. Jeg skal ta celleprøve om en uke. Tok sist for 6 mnd siden og måtte ta ny nå pga forandringer som måtte følges opp.
Jeg bør vel egentlig til mammografi jeg også. Mormor døde av brystkreft og mamma har hatt mange kuler(hittil kun godartet). Vet ikke hva kriteriene er for å få henvisning. Hvor nær familie må det være?
 
Back
Topp