Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilder vil alltid kunne vise mer enn hva du klarer å kjenne. Kanskje ta en prat med legen. Det skal jeg, siden mormor døde av det.Er det ikke nok å sjekke brystene hvis nær familie har hatt kreft? Mormor og en tante fikk brystkreft/forstadie til kreft. Jeg vet ikke om det er den arvelige varianten. Jeg er 35, og har aldri tenkt jeg burde ta manmografi "for sikkerhets skyld".
Etter fødsel er ingenting sånt kleint
Spredde beina for en haug ulike leger i den tette oppfølgingen før fødsel.
Rart hva man blir vandt til
Grunnen til at jeg ikke har vurdert manmografi enda. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/mammografi-redder-ikke-et-eneste-liv/a/10129444/Bilder vil alltid kunne vise mer enn hva du klarer å kjenne. Kanskje ta en prat med legen. Det skal jeg, siden mormor døde av det.
Du kan ta mammografi med silikon. Men gi beskjed om det. Så er det mulig du må dobbelsjekke med ulAldri vært på det. Hvordan er det når man har silikon?
Hva slags kul fant du og hva sa de at det var?Har vært der to ganger. I utgangspunktet for ung, men fant kul og ville sjekke. Er litt ubehagelig, men syntes ikke det var vondt. Vet om flere som synes det da Jeg har ikke så mye å klemme, sikkert derfor.
Var eksen som oppdaget en kul i høyre bryst. Fikk time til mammografi samme uke som jeg var hos fastlegen. Hun fant også kulen. Kom til mammografi, tok bilde og måtte inn på et sånn undersøkelsesrom. Da viste det seg at kulen var borte, men det ble funnet en kul i det andre brystet. Heldigvis var det bare en helt ufarlig cyste. Sist gang jeg var på sjekk var pga veldig vond og øm venstre bryst. Ble ikke funnet noe farlig heldigvis. Kanskje du bør få sjekket deg, så slipper du å engste degHva slags kul fant du og hva sa de at det var?
Har funnet jeg også, for noen mnd siden. Fikk legen til å sjekke i går, men siden jeg nå er gravid mente han på at det kom av det. Er på høyre bryst og det bryster er mye mer ømt enn det venstre. .. tilfeldig?