Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det aner jeg ikke. Kan ingenting om silikon. Ta det opp med legen.Aldri vært på det. Hvordan er det når man har silikon?
Har svart, men glemte å quote deg...Når er det man startet opp med det?
Har aldri vært på det selv.
Har svart, men glemte å quote deg...Når er det man startet opp med det?
Har aldri vært på det selv.
Okei. Ja, da er det en god stund til jeg kalles inn daDe mellom 50-69 år får invitasjon annenhvert år. Finnes de som av medisinske årsaker eller arv kan få henvisning. Eller man kan velge å gå privat.
Jeg fant svaret nåHar svart, men glemte å quote deg...
Hvor gammel var du første gang?
Går du hvert år?
Hvorfor gjør du det eller hvorfor velger du å la være?
Jeg har valgt å la være, fordi jeg er pysete og redd! Men jeg bør, og må, siden det er brystkreft i familien.... Det er ett av "must do 2016" tingene mine. Det og celleprøve som jeg har utsatt i 8 år nå..
Om du greier å slappe av, så går celleprøve ganske så bra altså.
Jeg har valgt å la være, fordi jeg er pysete og redd! Men jeg bør, og må, siden det er brystkreft i familien.... Det er ett av "must do 2016" tingene mine. Det og celleprøve som jeg har utsatt i 8 år nå..
Fysj! Dette må du ta tak i. Du har født! Alt annet er småtteri i forhold. Jeg skal ta celleprøve om en uke. Tok sist for 6 mnd siden og måtte ta ny nå pga forandringer som måtte følges opp.Jeg har valgt å la være, fordi jeg er pysete og redd! Men jeg bør, og må, siden det er brystkreft i familien.... Det er ett av "must do 2016" tingene mine. Det og celleprøve som jeg har utsatt i 8 år nå..