Har du tatt glykosetest?

Jeg tok test på tirsdag - venter spent på resultatet. Heldigvis kom den kroniske tett i nesa godt til nytte sa jeg drakk sukkerlaka. Fikk legge meg på et eget rom hos fastlegen også:) betalte ikke noe - evt stakk fra regninga... :)

Spent på resultatene nå. Skal i teorien være klart i morgen. Sukker i urinen - kan det komme av en helg med mye godis bare?

Jeg skjønner ikke hvorfor alle syns det er så ille å drikke.. fikk det riktig nok kaldt, men det smakte jo langt i fra vondt. Er det bare jeg som er rar? Hehehe Jeg ble litt kvalm i løpet av de 2 timene, men det var jo fordi jeg ble kjempe sulten.

Jeg tok testen denne uka. Synes det gikk helt fint! Fikk kaldt sukkervann, og det var ikke noe stort problem å få det ned, selvom det var søtt. Formen var veldig fin under de to timene jeg måtte vente. Den eneste nedturen var at jeg ikke fikk vite resultatet, så jeg lever fortsatt i spenning...

Jeg tok testen denne uka. Synes det gikk helt fint! Fikk kaldt sukkervann, og det var ikke noe stort problem å få det ned, selvom det var søtt. Formen var veldig fin under de to timene jeg måtte vente. Den eneste nedturen var at jeg ikke fikk vite resultatet, så jeg lever fortsatt i spenning...
Samne her.. venter fortsatt på resultatet. Mulig jeg må vente til kontroll 12.august. I så fall er det kanskje positivt hvis man ikke hører noe.

Jeg fikk romtemperert, ikke spesielt deilig. Men verst synes jeg egentlig der var i etterkant - så innihampen søtt. Småkvalm hele tiden frem til jeg kunne spise igjen. Vet ikke om de varierer på hva de serverer, selv fikk jeg ren glukose på boks. Men sånn sett i det store bilde så er jo testen peanuts:) men jeg fikk svar med en gang - sender de inn blodprøvene siden dere ikke fikk svar med en gang?

Back
Topp