Har du pakket fødebagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Hos oss får vi bleier osv på sykehuset. De har også sykehusklær. Men jeg har pakket str 50 og 56. Våres ventes å være stor. Om klærne er store så kan du jo bare brette opp i armer og bein. Bedre med forstort enn for lite ;)
Syns sykehustøyet er så kjedelig på de små. Blir nok å pakke litt i begge ja;) bedre med for stort enn for lite ;)

Begynner å bli klar med den nå, tror jeg... Får vel bind og bleier på sykehuset? Eller må det pakkes med?

På kk i Bergen får vi hvertfall bind, truser og bleier. Det er forskjellig fra sykehus til sykehus har jeg forstått. Jeg har så vidt begynt å pakke bagen, blir nok å pakke litt forskjellig til lille gutt så vi kan se ann hva han trenger i forhold til vær og når vi drar hjem. :) snaks og drikke får vi ordne litt ettervært. Tenkte å ha med cola, ramlösa m/sitron og m hvertfall :-P toalettmappa får vi ta når det starter :)

Da er fødebagen plassert i bilen.. Eneste som ikke er med er toalettmappen min - den tar mannen med i sekken :) Trygt å føde nå, uten å måtte glemme noe :P 39+4 idaaag.

På KK hadde de bare body i str 62 og 68 som jeg så.. Så var greit med egne klær så ungen ikke druknet i de ;)

Husk håndkle dere som skal til KK. De har bare sånn håndhåndkle, og greit med større etter dusjen!

Har ikke pakket ennå.... -.-
39+1 :p

Back
Topp