Har du pakket fødebagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Uke 33 nå, har ikke begynt å pakke enda, men har skrevet liste;) Har heller ikke funnet ut hvilken bag jeg skal bruke, hva bruker dere?

Uke 33 nå, har ikke begynt å pakke enda, men har skrevet liste;) Har heller ikke funnet ut hvilken bag jeg skal bruke, hva bruker dere?
Vi skal bruke samboeren sin gamle militærbag til oss 2, den er stor og den kan man bære på ryggen som en sekk. Så lett å få med seg baby osv ut av sykehuset når den tid kommer. Samboeren fant den frem i sta og jeg tømte den for småsaker som lå oppi den. Nå ligger den til lufting i stua. Så kan jeg begynne å småpakke når jeg har ting jeg vet jeg ikke skal bruke før da. Så har jeg pakket til lillemor i stelleveska (mangler hentesett og kjørepose som mamma har strikket, ligger fortsatt hos mamma. Og så mangler jeg kosekluten, som jeg vaska i sta. Så den henger til tørk nå).

Uff, er halvferdig. Mangler store truser (har bare små og nette gitt), en joggebukse til og toalettsaker. Må putte oppi litt snacks etc til herr mann også. Bare styr med den der baggen altså!

Bebis sin er ferdig da, mangler bare hentesettet som fremdeles er under strikking ;)

Uff, er halvferdig. Mangler store truser (har bare små og nette gitt), en joggebukse til og toalettsaker. Må putte oppi litt snacks etc til herr mann også. Bare styr med den der baggen altså!

Bebis sin er ferdig da, mangler bare hentesettet som fremdeles er under strikking ;)
Må kjøpe inn noen boxere jeg å, tror det blir best ;) Og jeg å venter fortsatt på at hentesettet skal bli ferdig strikket av mamma, men hun hadde vist bare montering og sy på knapper igjen nå! Blir så fint:Heartpink

pakka til babyen, lagt ned joggebukse, amme bh´r, hette jakke, undertøy, topper, slippers, sokker, liten lommebok med penger & extra paret med briller tilfelle vi får det litt travelt & jeg glemmer lommebok & briller. + kamera, blir sjelden brukt i hverdagen så la det like godt ned med en gang. toalett artikler, samt skift til gubben :) føler jeg er ganske ferdig så vi får se om jeg må sende mannen hjem etter 1000 ting jeg har glemt ;)

Ikke pakket

Jeg pakket min da vannet gikk i hurten og styrten og endte med alt for mye selv om vi var innlagt i 5 dager. På sykehuset bodde jeg i de herlige nettingtrusene og sykehusskjorten pluss en joggebukse.
Dersom sykehusene er slik som KK vil jeg anbefale å ta med et stort håndkle til dusjing. Tidkrevende å bli tørr med et sånn minihåndkle de hadde der..

Har ikke pakket eller tenkt på innhold enda.. Så leser jeg om disse trusene.. Hva med å bruke manneboksere? Sambo er smal over rumpa og jeg er blitt bredere, så de tror jeg ville passet fint :-P ;-)

Har ikke pakket eller tenkt på innhold enda.. Så leser jeg om disse trusene.. Hva med å bruke manneboksere? Sambo er smal over rumpa og jeg er blitt bredere, så de tror jeg ville passet fint :-P ;-)

Hørtes ikke dumt ut!! Tror nok de er veldig komfortable :D

Pakket til lille i stelleveska for noen dager siden :) Mangler bare hentesettet, men det tar mor med til sykehuset. Til meg selv har jeg samme problem som andre her, at de komfortable klærne jeg vil ha med er de eneste jeg bruker til hverdags:p Lista er klar da, så får pakke ned det jeg kan unnvære snart, og kaste oppi siste rest litt etterhvert :)

Mangler nå bare små ting som toalettsaker, papirene, mobilladere og hentesettet. Hentesettet får vi i løpe av uka, mens resten må jo pakkes den dagen det skjer noe. Tenkte å gjøre toalettmappene mest mulig klar slik at det bare er å putte de nedi bagen.

Mangler nå bare små ting som toalettsaker, papirene, mobilladere og hentesettet. Hentesettet får vi i løpe av uka, mens resten må jo pakkes den dagen det skjer noe. Tenkte å gjøre toalettmappene mest mulig klar slik at det bare er å putte de nedi bagen.
Jeg har kjøpt ny tannbørste og sånn reisetannkrem som jeg har gjort klart i toalettmappa!! Har også tatt med reise sjampo og balsam:p så slipper jeg å tenke på det i det hele tatt ;) hehe

Har ikke pakket fødebagen ennå. Må få ut fingern, er straks i uke 37 jo :p

Maserier i natt, må få ut fingern å pakke ferdig i dag. Mannen ble litt stressa på at vi ikke hadde det klart.

Jeg har kjøpt ny tannbørste og sånn reisetannkrem som jeg har gjort klart i toalettmappa!! Har også tatt med reise sjampo og balsam:p så slipper jeg å tenke på det i det hele tatt ;) hehe
Det er lurt ;) Har vurdert det. Har tenkt å fylle opp sånne reise flasker jeg har liggende med diverse såper, så de skal ligge klart i bagen. Har også tannkrem. Men må evt kjøpe ny tannbørste. Og så var det diverse andre ting jeg gjerne vil ha med også da, for å føle seg litt fresh. Så får se...

Jeg har en liten veske med klær til babyen, også venter jeg på noen pakker i posten med blant annet bambusteppe til baby, ammeklær til meg og store truser. Når den kommer så pakker jeg ferdig. Sist hadde jeg alt klart i uke 30. Haha, nå er jeg straks uke 37 og har ikke skrevet liste en gang ...

Har ikke fått pakka enda.. Skal være på pasienthotellet en uke før termin så må planlegge pakkingen.. Kjenner det faktisk er litt tiltak.. Må ta høyde for overtid også så vi må nok ut å kjøpe litt ekstra undertøy :P må ha en til hotellet og en liten til sykehuset..

Back
Topp