Da var alt pakket og klart!! Nå kan lillemann bare komme når han vil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal bruke samboeren sin gamle militærbag til oss 2, den er stor og den kan man bære på ryggen som en sekk. Så lett å få med seg baby osv ut av sykehuset når den tid kommer. Samboeren fant den frem i sta og jeg tømte den for småsaker som lå oppi den. Nå ligger den til lufting i stua. Så kan jeg begynne å småpakke når jeg har ting jeg vet jeg ikke skal bruke før da. Så har jeg pakket til lillemor i stelleveska (mangler hentesett og kjørepose som mamma har strikket, ligger fortsatt hos mamma. Og så mangler jeg kosekluten, som jeg vaska i sta. Så den henger til tørk nå).Uke 33 nå, har ikke begynt å pakke enda, men har skrevet liste Har heller ikke funnet ut hvilken bag jeg skal bruke, hva bruker dere?
Må kjøpe inn noen boxere jeg å, tror det blir best Og jeg å venter fortsatt på at hentesettet skal bli ferdig strikket av mamma, men hun hadde vist bare montering og sy på knapper igjen nå! Blir så fintUff, er halvferdig. Mangler store truser (har bare små og nette gitt), en joggebukse til og toalettsaker. Må putte oppi litt snacks etc til herr mann også. Bare styr med den der baggen altså!
Bebis sin er ferdig da, mangler bare hentesettet som fremdeles er under strikking
Har ikke pakket eller tenkt på innhold enda.. Så leser jeg om disse trusene.. Hva med å bruke manneboksere? Sambo er smal over rumpa og jeg er blitt bredere, så de tror jeg ville passet fint ;-)
Jeg har kjøpt ny tannbørste og sånn reisetannkrem som jeg har gjort klart i toalettmappa!! Har også tatt med reise sjampo og balsam så slipper jeg å tenke på det i det hele tatt heheMangler nå bare små ting som toalettsaker, papirene, mobilladere og hentesettet. Hentesettet får vi i løpe av uka, mens resten må jo pakkes den dagen det skjer noe. Tenkte å gjøre toalettmappene mest mulig klar slik at det bare er å putte de nedi bagen.
Det er lurt Har vurdert det. Har tenkt å fylle opp sånne reise flasker jeg har liggende med diverse såper, så de skal ligge klart i bagen. Har også tannkrem. Men må evt kjøpe ny tannbørste. Og så var det diverse andre ting jeg gjerne vil ha med også da, for å føle seg litt fresh. Så får se...Jeg har kjøpt ny tannbørste og sånn reisetannkrem som jeg har gjort klart i toalettmappa!! Har også tatt med reise sjampo og balsam så slipper jeg å tenke på det i det hele tatt hehe