Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er akkurat derfor det ikke er handlet inn enda Får sende mannen på butikken før riene starter skikkeligNå har jeg pakket det meste, regner med å måtte raske med meg litt diverse før vi drar Men altså, dette tipset om å ha med seg noe å spise på (f.eks. kjeks eller noe annet søtt ser jeg går igjen) - hvordan i all verden skal man ha dette i hus uten å spise det opp når man a) er høygravid og fullstendig uten viljestyrke og b) kjeder seg en god del? Klarer dere andre det? Jeg har ikke prøvd en gang, for jeg VET hvordan det ender Må nok sende mannen ned i butikken ved sykehuset på ett eller annet tidspunkt
Her har snacksen ligget i bagen i 2 uker går veldig fint, glemmer det innemellom og når jeg får veldig lyst på så tenker jeg at jeg ikke kan spise sjokolade og sånn hver dag, og at jeg heller kan glede meg til å spise det under fødselen (uten dårlig samvittighet)!!! Hehehe.. Vet ikke om jeg vil få tid til å spise noe daNå har jeg pakket det meste, regner med å måtte raske med meg litt diverse før vi drar Men altså, dette tipset om å ha med seg noe å spise på (f.eks. kjeks eller noe annet søtt ser jeg går igjen) - hvordan i all verden skal man ha dette i hus uten å spise det opp når man a) er høygravid og fullstendig uten viljestyrke og b) kjeder seg en god del? Klarer dere andre det? Jeg har ikke prøvd en gang, for jeg VET hvordan det ender Må nok sende mannen ned i butikken ved sykehuset på ett eller annet tidspunkt
Misunnelig på den viljestyrken Har vanligvis ganske ok selvdisiplin, men de siste par månedene er den helt borte, altså! Det eneste som nytter er å ikke ha godis i husHer har snacksen ligget i bagen i 2 uker går veldig fint, glemmer det innemellom og når jeg får veldig lyst på så tenker jeg at jeg ikke kan spise sjokolade og sånn hver dag, og at jeg heller kan glede meg til å spise det under fødselen (uten dårlig samvittighet)!!! Hehehe.. Vet ikke om jeg vil få tid til å spise noe da
Hahaha!! Her er det omvendt!! Har egentlig veldig lite viljestyrke! Men under graviditeten har det gått ganske bra men bra og bra.. Altså skal vel egentlig ikke skryte på meg for mye hellerMisunnelig på den viljestyrken Har vanligvis ganske ok selvdisiplin, men de siste par månedene er den helt borte, altså! Det eneste som nytter er å ikke ha godis i hus
Hos oss får vi bleier osv på sykehuset. De har også sykehusklær. Men jeg har pakket str 50 og 56. Våres ventes å være stor. Om klærne er store så kan du jo bare brette opp i armer og bein. Bedre med forstort enn for liteHvilken st pakker dere i klær til babyen? Har litt i st 50, og lille er litt liten ifølge ul men ikke så veldig.
Vi har veldig lang vei hjem, hvor mye stellesaker (bleier ect) trenger vi?
Syns det er fryktelig vanskelig å pakke selv om det er mange forskjellige lister å følge!
Tok to skift i 50 og litt i 56. Tre pysjer i 50/56 pluss hentesett. Fire bleier, men det er en Kiwi på Ullevål. Teppe og våtservietter.Hvilken st pakker dere i klær til babyen? Har litt i st 50, og lille er litt liten ifølge ul men ikke så veldig.
Vi har veldig lang vei hjem, hvor mye stellesaker (bleier ect) trenger vi?
Syns det er fryktelig vanskelig å pakke selv om det er mange forskjellige lister å følge!
Tror hun blir litt lang så burde nok ha litt med i 56 ogsåTok to skift i 50 og litt i 56. Tre pysjer i 50/56 pluss hentesett. Fire bleier, men det er en Kiwi på Ullevål. Teppe og våtservietter.