Har du pakket fødebagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Hvis ikke, når har du planer om å gjøre det?

Hadde tenkt til å vente til uke 37, men i kveld mente mannen det var på tide å ta noen grep. Så han har tatt lista mi, sortert den etter kategori og fått utdypet hvilken pysj osv jeg trenger. Så har lovet å begynne å pakke litt denne uka:)

Nei, ikke ennå. Venter nok til uke 37 (neste uke), men er egentlig usikker på hvor mye jeg kommer til å pakke. Ting til baby og amming og sånt er jo greit, men de få komfortable klærne jeg har som kommer til å passe er jo i bruk nå :P Er egentlig mer opptatt av å pakke ting til hunden sånn at det blir enkelt å overlate ham til de som skal passe ham mens vi er på sykehuset. Andre ting kan jo mannen kjøre hjem og hente hvis det plutselig skulle gå så fort at vi ikke rekker å raske det med oss :)

Er 36+1 og har pakket til babyen (minus hentesettet) og begynt på min egen. Bestilt ny bukse og litt stæsj til meg selv som jeg venter på :)

Nei. Planen var å begynne, men først må jeg få vasket hentesettet. Får vel begynne snart. Har en del modningsrier/maserier og div så tror han her kommer før termindatoen og.. Blir fryktelig skuffa om jeg går over termin ihvertfall :p

Skulle egentlig vente til uke 37 (er 35+3 idag).. Men har skrevet listen - og sitter faktisk å pakker baby sine ting. Det eneste jeg ikke pakker inn er hentesettet :) Jeg tar min bag ila uken, tror ikke jeg har dårlig tid akkurat! :P Men må si det er veldig koselig å pakke, føler at tiden virkelig nærmer seg!!

Jeg pakket i går til babyen før vi la oss. Utenom hentesettet og kjøreposen som er hos mamma, strikkateppet som er hos ei venninne og kosekluten med bamse på som skal vaskes først.. Pakket alt til babyen i stelleveska.
Hadde fra før skrevet en liste som jeg ikke helt har fulgt :p Ble litt mer klær :p Resten av lista er nå ting som skal pakkes til oss to.
Tenke å sette frem en bag der jeg etter hvert putter oppi ting jeg vet jeg ikke skal bruke før fødsel. Slik at det er enda lettere å bli ferdig pakket om noe skjer fort..

Pakket bagen til lillemann idag:D lagt frem litt til meg selv og kjøpt inn det siste jeg trenger!! Så min bag blir vel klar de nærmeste dagene:) men har liksom samme problem som fler her.. De gode klærne mine er liksom i bruk nå:p så jeg må finne ut hvilke jeg skal pakke ned:) er 36+0 idag!

Mini sin bag er pakket, tenker å begynne på min i løpet av et par dager :)

Nei, tenker å gjøre det om en uke, da er jeg i uke 37, må bare få vasket de klærene jeg tenker å ha med meg til meg selv og kjøpe inn litt småting:)

Ikke begynt pakkingen, men liste er skrevet for ei god stund siden og jeg kommer nok til å begynne pakkingen ganske snart. Har de siste dagene kjøpt noen ting jeg skal ha med, slik som bind og noen nye truser.. Tror mini holder seg inne til ks men vil gjerne pakke sånn passe ferdig snart likevel - har litt dårlig erfaring (morsom riktignok) med at mannen skal pakke for meg ;p

Har så smått begynt å pakke litt undertøy og småting men venter til u37 med resten. Listen er derimot klar :) De klærne jeg skal ha med er jo i bruk nå så venter til jeg går ut i permisjon og slipper å være avhengig av å ha jobbklær tilgjengelig (les: gå i det samme dag etter dag ;))

Har pakka lille sin og delvis min, d som ikke e pakka hos meg e d æ bruke, men alt som ikke e pakka e skrevet opp så samboeren skal kunne pakke siste rest...om han ikke må hente barnevakt hvis d skjer på natta, hvis ikke ska storesøster avgårde på overnatting så hennes bag e også pakka...
Uke 33 i mårra, men legene trur ikke æ går ut tida...no e neste mål å gå over neste kontroll om 2uke...

Har ikke pakket enda, blir vel gjort om et par uker når jeg er 37 uker . må snart skrive en liste med hva jeg skal ha med:)

Pakker stykkevis og delt :) bagen står klar på det andre soverommet (som egentlig er en bod akkurat nå med alle tingen vi dumper inn der hele veien), har pakket alle toalettsakene mine- har miniatyrflasker med alt- litt boxere og sokker til mannen, hentesettet og et par ekstra bodyer til baby, de mest behagelige og store trusene jeg eier ;) , teppe til baby, samt litt mat til mannen. Skal ligge noen dager på sykehuset, så derfor pakker vi til istid :) Må pakke klær til meg men det kommer vel. :)

Ikke pakket enda, er 36 uker i morgen. Glemmer det ut hele tiden og blir minnet på det når jeg leser om andre som skriver om det. Må uansett vaske klærne til lille før jeg kan begynne å pakke. Hår fort når jeg først får satt igang da :-)

Back
Topp