Har du onepiece?

Hehe. Ja, det er omtrent sånt forhold jeg også har til det. Jeg bruker også joggebukser og "myke" klær hjemme, men jeg lever ikke i det liksom :)
Jeg kan være treg med å få ordnet meg om morgenen, for jeg er nattevakt og ofte går jeg i svime når jeg står opp. Men jeg er alltid stelt til sambo kommer hjem også, fordi jeg synes det er hyggelig å gjøre det :)
Kan ikke helt skjønne hvorfor de her inne ser på meg som en ekstrem pyntedukke med trynet fullt av sminke så huden ikke får puste av den grunn...

Nå er det vel ingen som har sagt du har tryne fullt av sminke og at du er en ekstrem pyntedukke.. Det er det du som har tolka.. men må innrømme at jeg syns du er "fin på det".

filledokka skrev:

Jeg bryr meg ærligtalt ikke om sambo går i joggebukse eller olabukse.. og han bryr seg ikke om jeg går i "vanlige klær" eller onepiece.. og sexlivet er det ikke noe galt i. syns det er bedre at han går i joggebukse enn olabukse faktisk. da har han det iallefall behagelig:)

Der svarte du iallefall saklig! Mer enn i det første svaret du ga meg i denne tråden. Jeg mener ikke at du bør være enig med meg eller synes at jeg er topp, men det svaret du skrev her nå er iallefall et svar, og ikke et hån.

Nova85 skrev:

*lmk88* skrev:

Og jeg ser virkelig ikke noen ufine kommentarer i denne tråden :/

Neivel. Da har vi ulik oppfatning av hva saklighet angår. Jeg synes det er mange som skriver "må være slitsomt å tenke på hvordan man ser ut hele tiden" "flaks for meg at mannen tenner på meg uansett" og "hjelp jeg er gal som går i pysj"...

Er ikke helt sånn jeg konverserer med voksne til vanlig. Men jeg ser jo at det nivået er vanlig her inne.

Vær så snill å ikke begynn med at du er så mye bedre enn oss som har annet syn enn deg. Her inne er vi alle likestilte.. Og det er helt frivillig å både være medlem og lese tråder.. Så man bestemmer selv hvilke "kamper" man vil krige her inne ;)

Nova85 skrev:

*lmk88* skrev:

Og jeg ser virkelig ikke noen ufine kommentarer i denne tråden :/

Neivel. Da har vi ulik oppfatning av hva saklighet angår. Jeg synes det er mange som skriver "må være slitsomt å tenke på hvordan man ser ut hele tiden" "flaks for meg at mannen tenner på meg uansett" og "hjelp jeg er gal som går i pysj"...

Er ikke helt sånn jeg konverserer med voksne til vanlig. Men jeg ser jo at det nivået er vanlig her inne.

Ironi kalles det.. det er vel lov å ha det litt moro også? Men det var jo veldig voksent skrevet den siste setningen din..

filledokka skrev:

Nå er det vel ingen som har sagt du har tryne fullt av sminke og at du er en ekstrem pyntedukke.. Det er det du som har tolka.. men må innrømme at jeg syns du er "fin på det".

Det viser jo bare hvor unyansert du ser på det jeg skriver. Ingenting ved min klesstil eller personlighet er særlig formelt, for å si det sånn. Jeg er rimelig laid-back. Jeg snakket fra starten om de som sier de "bor" i Onepiece. Og hvis det å sette spørsmålstegn ved hva kjærestene deres synes om det gjør meg "fin på det", ja, så er jeg vel det da.

filledokka skrev:

Ironi kalles det.. det er vel lov å ha det litt moro også? Men det var jo veldig voksent skrevet den siste setningen din..

Det er faktisk tilfellet dessverre. Men jeg siktet til bv generelt. Det er utrolig mange som er ufine og usaklige. Men de som ikke er det gjør at det likevel er hyggelig å være her inne.

Menneh... Er det ubehagelig å gå i jeans e.l. da? Jeg kjøper i hvertfall ikke jeans som er ubehagelige å gå i, for da hadde jeg nemlig ikke orket å gå i dem heller. Sambo føler seg nå ikke vel i joggebukse heller, så han vil helst ikke bruke det. Er en grunn til at han bare har den ene gamle og slitte buksa :p

Vi hadde et bra sexliv da vi gikk i daffeklær hver dag også, mener ikke at sexlivet blir dårligere av det. Men jeg får oftere lyst når han går i jeans eller gamle uniformsbuksa si (militær) enn joggebukse, og det er jo en personlig preferanse av hva man liker å se på. Ikke noe galt med det synes jeg, så lenge begge parter er enig :)
Det virker som noen tror at vi ikke er tiltrukket av hverandre hvis vi går i koseklær, men det er jo ikke tilfellet i det hele tatt. Litt rar tankegang egentlig, men det blir vel sånn når man har forskjellig syn på ting :)

Ja vi syns det er best med "daffeklær" hjemme:) Men er jo enige i det.Veldig enig i det siste du skriver:)

Jeg er en av de som syns det er deilig med daffeklær, men som aldri kan tenke meg onepiece. Syns det er det styggeste plagget jeg har sett på mange år. Hvis jeg hadde troppet opp i det her hjemme, så hadde samboeren gått bananas. Jeg er enig i at man burde gjøre en innsats for å holde seg velstelt hver dag. Ikke pynta, men stelt og i vanlige klær. Kan ikke fatte og begripe at man kan tenne på overvokste teletubbies. Men det er nå min mening.

Hvis den man bor sammen med synes at det er fint med Onepiece, og omvendt med joggebukse/koseklær så er jo saken biff. Så lenge man er enige så har man det jo bra.
Min kjæreste synes derimot at det er det mest usexye som finnes på jord, og han sier han er supertakknemlig for at jeg lar være å "gå med sånt" som han sier. Men likevel hadde han tent på MEG om jeg gikk i en sånn. Men at han ikke liker den gir meg god nok grunn til å la være å bruke den, fordi det finnes andre typer "koseklær" som er langt finere å se på for en mann som min. Vinn-vinn.

Kleo79 skrev:
Jeg er en av de som syns det er deilig med daffeklær, men som aldri kan tenke meg onepiece. Syns det er det styggeste plagget jeg har sett på mange år. Hvis jeg hadde troppet opp i det her hjemme, så hadde samboeren gått bananas. Jeg er enig i at man burde gjøre en innsats for å holde seg velstelt hver dag. Ikke pynta, men stelt og i vanlige klær. Kan ikke fatte og begripe at man kan tenne på overvokste teletubbies. Men det er nå min mening.

Det er jo kanskje ikke det peneste plagget, men det deiligste jeg noen gang har hatt:)

Mazter skrev:

Jeg vet helt sikkert at jeg skal holde meg unna speilene når den er på, og ingen andre enn barna skal få se meg i den med mindre det skjer ved et uhell!

Barna vil nok synes at du er verdens kuleste med den, hihi :) Du må nok bare se at de også vil ha, kan bli dyrt

Nova85 skrev:
Hvis den man bor sammen med synes at det er fint med Onepiece, og omvendt med joggebukse/koseklær så er jo saken biff. Så lenge man er enige så har man det jo bra.
Min kjæreste synes derimot at det er det mest usexye som finnes på jord, og han sier han er supertakknemlig for at jeg lar være å "gå med sånt" som han sier. Men likevel hadde han tent på MEG om jeg gikk i en sånn. Men at han ikke liker den gir meg god nok grunn til å la være å bruke den, fordi det finnes andre typer "koseklær" som er langt finere å se på for en mann som min. Vinn-vinn.

Men du har ikke barn enda nei? ;-) Når de først kommer spiser man digre lodne kameler hver eneste dag. Tenk en one-piece på føden, genialt! Puppen lett tilgjengelig og klemmer ikke noe sted. Olabukser og g-streng er ikke plaggene som duger på føden. Hehe

nei... jeg har ikke behov for å se feitere ut enn det jeg allerede gjør... dessuten tror jeg gubben hadde dødd på seg om jeg hadde kommet i noe sånt...

Labambie skrev:

Men du har ikke barn enda nei? ;-) Når de først kommer spiser man digre lodne kameler hver eneste dag. Tenk en one-piece på føden, genialt! Puppen lett tilgjengelig og klemmer ikke noe sted. Olabukser og g-streng er ikke plaggene som duger på føden. Hehe

Ånei du. Hehehe. Men det er klart jeg skal ha på meg joggebukse og stor topp etter fødsel. Komfort er det viktigste da, ikke å ta seg best ut. Men noen Onepiece blir det aldri, hehe. Olabukser og g-streng er det lenge siden jeg hadde noen bekjentskap med

Lissyjane skrev:
Jeg har en jobb hvor det beste er å gå i joggebukse og singlet. Jeg går i det HVER dag. Men joggebuksene er litt av det finere slaget. Ikke vide plagg. en ikke pokker o jeg gidder å pynte meg for å ta husarbeidet ass. Det går en grense. Om jeg skal være fin for gubben, så holder det heldigvis og bare ta av seg buksen. Det spiller ingen rolle HVA jeg har på meg, men hvor lite jeg har på meg her i hjemmet.

Hehe og ikke noe tirrer en mann som hvis du sier du er naken under onepiecen ;)

Lissyjane skrev:
Jeg har en jobb hvor det beste er å gå i joggebukse og singlet. Jeg går i det HVER dag. Men joggebuksene er litt av det finere slaget. Ikke vide plagg. en ikke pokker o jeg gidder å pynte meg for å ta husarbeidet ass. Det går en grense. Om jeg skal være fin for gubben, så holder det heldigvis og bare ta av seg buksen. Det spiller ingen rolle HVA jeg har på meg, men hvor lite jeg har på meg her i hjemmet.

Hehehe, herlig. Typisk mannfolk. Det samme sier kællen min og. Er jo ingen vits i å kjøpe fancy undertøy, det skal jo bare av likevel

nei nei og atter nei. huff nei. uansett om jeg bare er hjemme kommer ingen til å se meg i en onepice.

Jeg kjøpte en som ser ut som en bjørn til en kompis, og kommer kanskje til å kjøpe en som ser ut som en panda til meg.
Men de vanlige gidder jeg ikke. 

Utrolig hva noen kan krangle om altså!:P

Ser flere skriver "sexy" flere ganger.. Er det noe dere er opptatt av? Å gå rundt å være sexy for mannen deres?

Hvis jeg skulle gått rundt i olabukser og sånn hele dagen, hadde jeg blitt GAL!
Værste jeg vet er trange klær!
Joggebukser og onepiece er det jeg går i for det meste:D
Kan fint gå i joggebukser og sånn på butikken, men ikke one piecen da..
Har en grense jeg også!:P

Back
Topp